1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitkä dvd-r aihiot sopivat Tosipahalle?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi aaiitee 19.04.2003.

1. aaiitee

aaiitee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tyytyväinen olen ollut. Kuten me pupujussin kanssa olemme todenneet, niin Datawriten keltaiset Classicit ovat pelittäneet hyvin. Minulla on tosin tullut yksi kolpakonalunen, mutta eihän se ole paljon 10 poltetusta.Minä en ostanut bulkkipakkausta, vaan sen K-mallisen, joka oli kalliimpi. Tuli mukaan softaa ja muuta sälää(levyjä yms).

Niin minä en pelaile, joten se siitä.

Viimeksi muokattu: 09.05.2003
  2.  
  3. palicca

palicca Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Todella paljon kiitoksia vastauksestasi aaiitee!
    Nyt kun joku vielä osaisi sanoa noista konsolipeleistä... Mutta toisaalta kai joka polttava niitä polttaa osaa, ehkä se johtuu ennemminkin levyistä mitä käyttää... Vai kuinka?

4. aaiitee

aaiitee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.polarpanda.com/catalog/

Täältä saat kokeilupakkauksen(4 levyä). Voit polttaa dvd-rw levylle ja testata pelin kirjoittamista. Jos ei onnistu, niin voit kirjoittaa levyn uudelleen, et menetä mitään. Nimittäin kokeilupakkauksen dvd-rw levy toimii Toshiban kanssa varmasti!

Viimeksi muokattu: 10.05.2003
  5. palicca

palicca Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, todella hyvä tietää, kiitos!

Toimiikos nuo muut kokeilupakkauksen levyt siinä? Onko mitä merkkejä jotka eivät ole toimineet?

6. aaiitee

aaiitee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisi olla ainoastaan violetti bulkki, joka ei toiminut. En ole isompaa erää ostanut, kuin tuota Datawriten keltaista.

7. begu

begu Guest

Jees, vaikuttaa hyvältä tämä asema.
    Miten rippaus sujuu, onko nykyinen 'hidastettu' rippaus, vai perinteinen 'ei MPAA hidastusta' ?

Eli noiden yllä mainittujen 'puolihalpis'-levyjen kanssa toimii ja ilmeisesti myös kalliimpien verbatim, maxell, tdk jne. kanssa ongelmitta?

8. aaiitee

aaiitee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytän dvd x copy ohjelmaa.En ole käyttänyt noita kalliimpia levyjä, miksi olisin?
    En ole edes polttanut noita mukana(aseman ostopakkauksen) tulleita levyjä vielä.

Viimeksi muokattu: 14.05.2003

Jaa tämä sivu