1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten siirtää yli 4 gt:n ohjelmat Humax digi-boxilta PC:lle?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Bream 20.09.2011.

  1. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Tuohonpa en osaa vastata, kun tekniikkataitoni ovat rajalliset, mutta kysynkin Sinulta: kopioiko Humax tiedostot FAT-tikulle muuttaen ne TRP-tiedostoiksi. Minun DiVisioni nimittäin tekee niin, ja tällä viikolla opin taas, vanhasta poiketen, että se siirtää myös yli 4 g:n tiedostot FATille jakaen ne osiin, jossa 3 g:n ylittävä osa on muuten samanniminen, mutta siinä on 1:nen nimen lopussa!

    Syksylläpä hyvinkin
    OlliJulle

    Ps. DiVisioni ei hyväksy USB tikulle tarkoitettuun pistukkaan ULKOISTA KOVALEVYÄ, vaan ainoastaan FAT-tiedostomuotoisen tikun.

    Sama
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2011
  2.  
  3. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Yli 4 gt:n ohjelmien kopioimen on ratkaistu totaalisesti. Kiitokset runsaista vihjeistä ja spekulatiivisesta havainnoinnista eri aspektien kautta. Jutun avain löytyi Linux systeemistä.

    Kiitos.

    P.S. Syksyllä kaikki on toisin.
     
  4. kalvilja

    kalvilja Member

    Liittynyt:
    03.01.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  5. kalvilja

    kalvilja Member

    Liittynyt:
    03.01.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Auttaisko asiaa, jos formatoit ulkoiseln usb-levyn ext2/3 -muotoon ja sit täräytät sen kiinni Wboxin etupaneelin usb-liittimeen ja kyllä siirtyy tavara... Näin ainakin mulla, olen siirtänyt jo yhden leffan onnistuneesti tuolla metodilla macille, mikä olikin taas oma tarinansa saada mac ymmärtämään ext-tiedostojärjestelmää, mutta pienen taistelun jälkeen sekin onnistui...

    Toinen asia onkin sitten se, että jos on tallentanut jotain HD-kanavilta, niin voiko niille tallenteille tehdä mitään tietokoneella, mutta ainakin normi-kanavilta tallennettuja tuntuu voivan muokata/katsoa tietokoneella...
     

Jaa tämä sivu