1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten saittia tulisi kehittää jatkossa?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi dRD 21.04.2003.

  1. ipzu

    ipzu Guest

    Omalta osaltaan ylläpidon työtä ehkä helpottaisi, toisaalta tietenkin lisäisi tälläinen (mielestäni) ihan käyttökelpoinen idea:

    Eikö Ohjelmat-osioon kannattaisi laittaa Request-lomakkeen, jolla voitaisiin ilmoittaa ylläpidolle ohjelmista, jotka ehdottomasti kuuluisivat Afterdawnin listalle. Tokihan jokainen ne Gooooglettamallakin löytää, mutta minusta on mukavaa, jos saa kaiken ladattua kätevästi yhdestä paikkaa. Tietysti Requestin tekijälle siitä ei paljoa apua olisi, mutta seuraava käyttäjä, joka etsii softaa, saattaa olla posiitivisesti yllättynyt.

    Muuten kiitän oikein syvään kumartaen ohjelmat-osiosta, josta on löytynyt MELKEIN kaikki tarvittavat softat. Erittäin laaja valikoima tarpeellisia ohjelmia. Kiitos ^_^
     
  2.  
  3. gurkku

    gurkku Guest

    Keskustelualueille voisi lisätä ohjelmointia käsittelevän alueen.
     
  4. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannettavilla oma keskustelu alue... ??? Minun mielstäni tulisi tarpeeseen...
     
  5. uuni

    uuni Member

    Liittynyt:
    30.12.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näistä Englannin kielisistä oppaista tuli semmoinen juttu mieleeni, että olisiko niitä mahdollista kääntää suomeksi? Itseäni ei haittaa vaikka ne ei ole suomeksi, mutta on varmasti porukkaa joille tuo vieras kieli on liian suuri este.

    Ymmärrän tietenkin, että ylläpitäjillä ei varmaankaan riitä aikaa/halua siihen, mutta jos tavalliset (vapaaehtoiset) käyttäjät kääntäisivät tekstin ja lähettäisivät ne teille ja te laittaisitte ne sivuille tietenki tarkistuksen jälkeen.

    Tämä tietenkin vain jos alkuperäisen oppaan tekijä siihen suostuu.
     
  6. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olen täysin samaa mieltä ja olen valmis kääntämään jos on mahdollista...
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Guidejen ja uutisten suomennokseen ollaan suunnittelemassa ratkaisua lähiviikkoina, eli asian pitäisi parantua piakkoin. Ja kuten aina -- englanninkielisen aD:n guiden suomentaminen hyvin ja aD:n guidesubmitin käyttäminen sen meille lähettämiseen (kts. saitin etusivu) on aina aD:n t-paidan arvoinen temppu :)
     
  8. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Keskustelualueen yläpuolella pitäisi isolla lukea EI PIRATISMIA! :)tai jokaisen keskustelualueen kohdalla... niin eiköhän se vähän auttaisi niitä turhia viestejä.... Tai sitte joku Banneri missä lukisi... :)
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2005
  9. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tähän piratismi hommaan pitäisi minusta muutenkin saada selkeämmät pelisäännöt. Olisi hyvä tietää tarkalleen mistä saa puhua ja mistä ei. Näihin piraattikeskusteluihin törmää jatkuvasti täällä foorumilla. Monesti tulee vastaan myös tilanteita joihin säännöt eivät välttämättä anna selkeää vastausta.Tuolla englanti-puolella säännöt ovat noin puolet pidemmät ja niissä on hieman tarkemmin määritelty mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Voisi siis olla aiheellista päivittää/tarkistaa noita foorumin sääntöjä - ehkä.
     
  10. tuomas_00

    tuomas_00 Member

    Liittynyt:
    13.01.2005
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olisiko ihan mahdotonta saada tietää kuinka monta kertaa on viestiketju avattu.. allekirjoittanut olisi ainakin helpottunut tiedosta miksi ei johonkin kysymykseen ole kukaan vastannut.. olisiko kyseessä otsikon tylsyys -> kukaan ei edes ole viitsinyt katsoa mitä se pitää sisällääm, vai kertakaikkiaan liian vaikea kysymys..
     
  11. topias

    topias Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2002
    Viestejä:
    260
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos muilla näin et välillä ei meinaa sivut aueta millään ilveellä, onko palvelimella ruuhkaa vai onko mulla joku asetus pielessä, tökkii tosi pahasti.
     
  12. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  13. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olis kyllä kiva jos tuolta dRD:ltä tulis infoa tuohon serverien päivitysjuttuun. Mulla ei ainakaan oo pariin viikkoon toiminu oikee koskaan ilman mahdotonta odottelua.
     
  14. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No mie olen ihan tyytyväinen että jos aikaa menee sivujen säätämiseen sen sijaan että ilmoittelisi vaan täällä mitä kaikkea pitää vielä tehdä :) Ja muistaakseeni oli tuossa n. viikko sitten että osittain jo toimii uusilla, ja siitähän se homma etenee.
     
  15. Erkkimon

    Erkkimon Active member

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    1,164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aamen. Kyllä ainaki haku toimii, joka on positiivinen juttu. Ja servutkaa ei oo vissii enää yhtä tilessä. Nyt on tullu uudentyyppinen servuongelma mut se ei yleensä kestä minsaa kauempaa...
     
  16. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En nyt ole varma kuuluuko tämä olla näin mutta kuitenkin se on hyvin epäloogista. Kirjautuneena niin asetukset välilehdessä minulla aina vain lukee että olen saanut 1kpl yksityisviesti, tämän viestin olen poistanut aika kauan sitten. Eikö olisi loogisempaa jos tuo kohta nyt näyttäisi nollaa kunnes sinne tulisi uusi viesti. Toisin sanoen siinä lukisi nykyinen saldo eikä historiallinen saldo. Tää on sinänsä ihan pikkujuttu mut kuiteski.

    Mutta suuret kiitokset kun sivut taas toimii hyvin myös ruuhka-aikaan!
     
  17. JackFlori

    JackFlori Member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos viestiketjussa on kyse jonkun ongelman ratkaisemisesta olisi erittäin mukava jos vaikka otsikon vieressä olisi merkintä siitä että, ongelma ratkennut.

    Siitä ois apua, jos pyörii täällä ihan vaan auttamis mielessä, niin ei tarttis kahlata joka viestiä läpi...
     
  18. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mun mielestä olis iha kätevää jos oman viestiketjunsa otsikkoo pystyis muokkaan jälkikäteen. Jos vaikka tulee joku typo tai menee muuten vaan ihan käteen...

    Sori jos joku oli jo ehdottanu tätä, luin vähän laiskasti tätä ketjua....:D
     
  19. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei nyt varsinaisesti kehitysehdotus, mutta eikös dRD voisi harkita moden oikeuksien myöntämistä ainakin nimimerkeille Agent_007 ja mika. He näyttävät olevan erittäin usein paikalla, ja ei ainakaan tuo käyttäjien tekemät oppaat -alue loista puhtaudellaan...
     
  20. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    luulisen että drd harkitsee itsekseen noita, tai muitten modejen suosituksista. Jah, eihän agentti ole ollut vähään aikaan ollenkaan paikalla...
    Muuten olen kyllä ollut samaa mieltä jo viime vuodesta.
     
  21. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuolla pc-pelipuolella tuntuu olevan 2/3 kysymyksestä piratismiin liittyvää, niin ajattelin laittaa tämän myös tänne, pelit-osion yhteen ketjuun tämän jo kirjoitinkin:

     

Jaa tämä sivu