1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten saittia tulisi kehittää jatkossa?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi dRD 21.04.2003.

1. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Kyllä niitä aika moni käy kommentoimassa. Katoppa vaikka mun profiili ja sieltä muidenkin profiileja omat kaverit linkkien kohdilta.

2.  
  3. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep tuo profiilisivujen edit-nappi ois kyllä hyvä.

4. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Profiilisivujen edit-nappulaa kannatetaan täältäkin.

5. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Itse asiassa tuli noista profiileista (tai siis lähinnä kuvista) huomattua pikku juttu:

Kuviin ei voi laittaa otsikkoa(?), vaan kuvan kuvaus ajaa otsikon virkaa. Eli siinä joutuukin nykyisellään kuvan kuvaukseen kirjoittamaan jonkinlaisen otsikon ja sitten sen varsinaisen kuvauksen/kuvan taustatarinan laittamaan siten, että heittää itse sen ensimmäisen kommentin (ja auta armias ne mahdolliset typot :D )...

Olisikos tuohon mahdollista saada jotain korjausta?

6. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Sori postaus oman viestini perään...

Kun tuo uusi ulkoasu on tulossa, niin voisiko tuolle Muokkaa viestiäsi-napille tehdä jotain pientä muutosta? Useilla käyttäjillä on viime aikoina mennyt tuollainen kokonaan ohi. Tai voisiko sille tehdä jotain jo ennen uutta ulkoasua? Hyvänä esimerkkinä tässä ketjussa on newbie heittänyt 5 viestiä peräkkäin.

7. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo muokkausnappi tosiaankin saisi olla tekstinä, eli siis viestin yläkulmassa saisi lukea Linkki tähän viestiin Muokkaa viestiä tästä.

8. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Säännöissä selvästi kielletään oman viestin perään postaaminen ja kehotetaan käyttämään muokkaa nappia. Ja kaikki uudet käyttäjäthän lukevat säännöt ja jos eivät lue niin sitten sääntörikkomuksista modet jakavat banaaneja. En näe asiassa ongelmaa, koska säännöistä selvästi saa käsityksen, että viestistä löytyy muokkaamista varten toiminto.

9. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Juu, noh, tuosta lihavoidusta kohdasta voin kyllä olla eri mieltä, hiljattain löysin jonkun kysymyksen jossa onnistuttiin rikkomaan ainakin kolmea eri sääntöä yhtä aikaa:
    -kysymys koski warez-juttuja
    -kysymys oli täysin väärällä alueella
    -viesti sisälsi s-postisoitteen
    -ja muistaakseni vielä otsikkokin oli mitä oli

Vastaavanlaisia juttuja täältä löytyy melkeinpä päivittäin, joten eivät läheskään kaikki niitä sääntöjä valitettavasti lue.

Mutta pääpointtina vielä mainitsisin tuon editointi-napin selvyyden: täällä on näkynyt sellaisiakin viestejä, missä kysytään "kuinka viestejä voi editoida kun ei löytynyt sellaista kohtaa", tai jos asiasta huomautetaan on vastaus joitakin kertoja ollut "kiitos, ihmettelinkin missä tuo edit-nappula oikein on" tjms...

10. hentriz

hentriz Guest

Tosiaan, tuota ei monikaan edes huomaa, kun kyse on newbiestä. Itsekkään en tiennyt siitä mitään, kunnes joku ystävällisesti kertoi sen nappulan sijanin. Eli voisi vähentää noita tuplapostauksia, jos se EDIT-nappi olisi selkemämpi/tekstinä.

11. Neptun

Neptun Active member

Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Juu. Itse olen aika monelle joutunut neuvomaan, mikä se nappi on ja missä se on. Ehkäpä siinä voisi olla vielä täydellisempikin nimi, esim: Korjaus-lisäys tai jos liian pitkä niin Editointi.

12. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Tässä viestissä aika tuore esimerkki siitä, miten tuollainen pieni muokkaus-kuvake voi mennä täysin ohi. Kai sitä voisi tosiaan jollain tavalla selkiyttää.

13. datahead

datahead Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse toivon Afterdawniin seuraavanlaisia ominaisuuksia:

- hymiöt (ei mitään animoituja "ihqudaa"-hymiöitä kuitenkaan)
    - mahdollisuus tehdä polleja

14. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannatetaan kaikkia näitä!

15. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Itse en kyllä allekirjoita noita. Hirveetä luettavaa, kun keltaset hymiöt pomppii ruudulla. Avatarista en kyllä tiedä edes miten ja missä niitä käytetään, mutta ei silti sellaisia. Ja noista polleistakaan kyllä ei ole hajua ;)

Eli ei siis liikaa jotain kikkailuja keskusteluihin...

Edit:

Selkis tuo avatar juttukin... Ei sellasia.

Viimeksi muokattu: 09.11.2008
  16. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo ei tuollaisia phpbb roskia Afterdawniin.. Nykyinen foorumi on selkeä ja hyvä juuri senkin takia ettei ole mitään ihme kyselyitä ja hymiö postauksia koko foorumi täynnä..

17. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse en kannata mitään näistä.

18. hentriz

hentriz Guest

Itse en kannata, en etenkään noita hymiöitä. Nämä perinteiset, ei graaffiset :) ja :-( kelpaavat mainiosti ;-)

19. razer321

razer321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minusta nuo avatarit sekä hymiöt saavat pysyä jatkossakin poissa AD:sta, mutta nuo kyselyt voisi olla ihan ookoo "tietyissä" tilanteissa.

20. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hakuun kaipaisin itse hieman laajennusta. Kun selaat vaikkapa "Mac -keskustelu" -palstan otsikoita, voisi jossain reunassa olla samanlainen googlehaku kuin tuolla ylhäällä mutta osastokohtainen. Nyt osastokohtaista hakua saa hieman etsiä, mikä ei tietenkään uusia käyttäjiä innosta, kun eivät välttämättä sellaisesta edes tiedä.
    Samoin "Lista kaikista keskustelualueiden viesteistäsi" voisi sisältää haun. Ennen vanhaa pitkästä listasta oli helppo Foxin omalla haulla etsiä otsikoista, mutta nyt kun sivuja löytyy itseltäni 11, on hakeminen selaimella aika turhaa.

21. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse en halua tänne avataria taikka hymiöitä, eivät kuulu tälläiselle keskustelufoorumille lainkaan.

Tuo poll-systeemi taas luo ison pinon turhia triidejä jotai sitten joutuisi seurailee. Ei anna juurikaan mitään uutta sisältöä tälle foorumille.

Jaa tämä sivu