1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten saan videon youtubesta koneelle?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Brainzcan 18.11.2006.

  1. Kasavuori

    Kasavuori Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    443
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
  2.  
  3. Nansku

    Nansku Guest

    Hei, minulla on uusi tuollainen mp4-soitin, joka toistaa videoita, merkkia Ask. Se koje vaatii tiedostomuodokseen, esim windows media playeria (ym. tavallisimpia), jotta se voi muuttaa ohjelmallaan ne omanlaiseen muotoonsa. Minulla on kuitenkin vain real player tiedostoja koneella, enkä tiedä kuinka vaihtaisin ne.
    Ja sitten: jos haluan Youtubesta koneelle esim. windows median tai muun tavallisen (ei kuitenkaan real player!) muotoisen videon koneelleni, niin millä ohjelmalla tämä parhaiten hoituu?
    Kiitos kovasti jo etukäteen *olen pulassa*
     
  4. bugsbuny

    bugsbuny Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki Youtubesta ladatut videot on .flv muodossa. Ellei soittimesi toista sitä joudut vaihtamaan sen muotoa. Esimerkiksi Total Video Converterilla on helppo muuttaa .flv esimerkiksi aviksi. Tai vaikkapa irroittaa videosta pelkkä ääni mp3 muotoon. Siitä löytyy 15 päivän trial versio.
     
  5. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://vixy.net/ on hyvä online convertteri. Voi valita että mihin muotoon haluaa ja kuvanlaatukin pysyy ihan samana kuin alkuperäisessä videossa. Tämä on minusta erityisen hyvä koska voi valita suoraan iPodille tai PSP:lle sopivan tiedostomuodon ja itse otan melko paljon videoita YouTubesta Video iPodilleni ja katselen niitä sitten siitä :)

    Homma toimii niin että ensin laitetaan sen videon osoite siihen valittuun tilaan ja sitten valitaan että missä muodossa haluat videon tulevan koneellesi. Ja sitten vaan Start ja video lähtee latautumaan koneellesi. Helppoa :)
     

Jaa tämä sivu