Puhelin on N97 Muunsin elokuvan Nokia PC Suitella.(MP4 muotoon?) Elokuva ei toimi! Puhelin valittaa: Virheellinen leike. Kun koitan tietokoneella avata muutettua elokuvaa, quicktimen kanssa valitus on seuraava: virhe 2002, elokuvasta löytyivirheellinen julkinen elokuvakomponentti Kertokaa mikä neuvoksi ja kyselkää jos tarvitsette lisätietoja Kiitos!
Omassa puhelimessa se pitää laittaa massamuisti tilaan, ei pc-suite tilaan kun siirtää leffan puhelimeen. Ohjekirjassa pitäisi olla tarkemmat ohjeet.
Siis, se oli siirretty massamuistiin. Kyllä tässä on nyt jotain muutakin outoa sillä tietokonekaan ei avaa sitä muunneetua tiedostoa... Lue virhekoodi yltä..
mulla on sama ongelma N81 kans en saa näkymään mp4 muotoisia video leikkeitä kun yritän avata se sanoo tiedosto tyyppiä ei tueta vaikka puhelin itse video kuvaa mp4 muodolla ja videot ole yrittäny siirtää videos kansioo osaako kukaan auttaa mua
Sain toimimaan! Ensiksi video piti muuttaa mp4 muotoon jollain muulla kuin pc-suite ohjelmalla. Sen lisäksi muunnettu video piti siirtää puhelimeen file transferin kanssa ei siis sillä transfer videos toiminnolla...
eli sillä pc-suite ohjelmalla pitää tehä se videon siirto että se näkyy puhelimessa??? mulla on ne videot mp4 muotosia