1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten saada bluetooth toimimaan tietokoneessa!

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi JuuliT 17.01.2013.

  1. JuuliT

    JuuliT Member

    Liittynyt:
    17.01.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä olen yrittänyt muodostaa bluetooth-yhteyttä kännykän ja läppärin välille. Ei onnistu. Molemmissa on kyllä bluetooth päällä ja puhelimen asetukset niin, että bluetooth näkyy kaikille. Koneeni on siis Acer aspire 5253.
    Tietokoneella kun hakee bluetooth laitteita, se ei löydä mitään ja sama juttu puhelimen kanssa. Bluetooth asetuksetkaan eivät koneesta löydy ihan bluetooth nimellä.
    Jostain ohjeesta luin, että ihan aluksi kännykkä pitäisi määrittää langattomaksi? Mitenhän tämäkin tapahtuu.
     
  2.  
  3. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt jos vielä kertoisit kännykän merkin, jos se on nokian känny niin lataile Nokia Ovi ohjelma koneellesi ja asenna se.
    Sitten liität kännyn ja koneen luutuutilla ;)

    http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/

    tuolta nokian puhelimeen mallin mukaan, jos ei Nokian puh, ohita ohjeet ;)
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2013
  4. JuuliT

    JuuliT Member

    Liittynyt:
    17.01.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla näköjään oli tuo nokia suite jo koneella, keskeytti ton nokia ovin latauksen itsekseen, koska tuo koneella oleva on uudempi versio. Tuo pyytää vaan kytkemään sitä kaapelia. Kun avaan ton suiten niin siinä on tuo kohta "käytä bluetooth-yhteyttä", mutta sitä en voi klikata. :eek: Vai olenko mä nyt ihan typerä, etten vaan itse tajua.
     
  5. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt pitäis päästä näpelöimään sitä sun vehjettä, muuten tää neuvominen on hakuammuntaa ;)

    Sun pitäis yhdistää se puh sillä Nokian ovi ohjelmalla ja siitä bluetoothin kautta.
    Koneessa pitää olla langaton kytkin päällä ja bluetooth ohjelma asennettuna. JNE .....
     
  6. JuuliT

    JuuliT Member

    Liittynyt:
    17.01.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo no, varmaan tämmöselle tekniikanihmelapselle vaan parempi, kun ostaa sen kaapelin :D
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Älä nyt Ovi Suitea enää asenna. Se on jo vanha ja siitä on kehitetty uudempi Nokia Suite joka sinulla jo on.
     
    Viimeksi muokattu: 20.01.2013
  8. JuuliT

    JuuliT Member

    Liittynyt:
    17.01.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hommasin nyt tommosen bluetooth tikun, mutta en mä osaa vieläkään..
    Puhelimeni on nokia c2-05, nokia suite sanoo, "soittolistoja ei valitettavasti voi kopioida laitteeseen Juulin, eikä puhelimen soittolistoja voi tarkastella nokia suitessa".
    Eli mitäs nyt sit? Argh.
    Onko tolla merkitystä siihen, että siirtää musiikkia tietokoneesta puhelimeen?

    Muoks. Heh, oonpas typerä :D Nyt onnistu, enhän mä tartte siihen edes tota nokia suitea, kun voin siirtää ne työpöydältä suoraan.
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2013
  9. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Että oikein pluutuuth tikun hommasit; no juu silloin voit tosiaan yhdistää sen tikun kautta puhelimen ja koneen ja pääset suoraan tiedostoista liittämään puhelimeen tavaraa ;)
    Ethän sä mikään tyhmä oo kun noin fiksun tavan keksit, vai neuvoiko joku kaupassa tjs :)
     

Jaa tämä sivu