1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten liitän eri laitteet toimivaksi kokonaisuudeksi?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Meeja 10.12.2006.

  1. Meeja

    Meeja Member

    Liittynyt:
    02.05.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin Topfield 5100 pvrc:n ja nyt on hieman ongelmia laitteiden yhteensovittamisessa. Muut laitteet ovat: Sonyn videonauhuri SLV-SX110, Sonyn DVD-soitin DVP-NS355, Daewoon televisio (en muista mallia, 2 scart-paikkaa kumminkin) ja Ohlssonilta ostettu Itec-merkkinen scart-jakaja (3 laitteelle), jossa audioliitännät. Aiemmin olen pystynyt katsomaan vhs:ää ja dvd:tä ja äänet tulivat stereoiden kautta, minulla on joku halpis-subbari (Bench Lidlistä) tässä sekamelskassa vielä kaiken lisäksi.
    Kanavat näkyvät kyllä ihan ok, mutta en saa dvd:tä enkä vhs:ää näkymään en sitten millään. Eikä järki enää riitä (tässä vaiheessa iltaa). Jollain johdolla sain äänen kuulumaan dvd:ltä stereoiden kautta, mutta kuva jäi uupumaan. Jotain piuhojahan tässä nyt puuttuu. Olisiko joku viisaampi, jolla lanttu vielä leikkaisi ja osaisi neuvoa minua tässä asiassa?
     
  2.  
  3. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko koittanut kytkeä, DVDstä scart piuhalla TOPFIELDiin ja TOPFIELDistä telkkariin ja videot suoraan telkkariin omalla scartillaan?!?
    Näin pitäisi kuvan ja äänen tulla tvstä. Ja jos haluat äänet stereoihin niin laitteesi äänilähdöstä piuha stereoihin.
     

Jaa tämä sivu