1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten kopioin musiikin MD-soitimeen?????

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi (=MD=) 03.02.2002.

  1. (=MD=)

    (=MD=) Guest

    miten saan tietokoneeltani (533Mhz AMD)kopioitua musiikkia MD-soittimeen? tiedän että se tarvitsee erillisen johdon (USB??)
    ja soitin oli sony walkman mz-r500
    vastatkaa!!!! ja paljonko johto mahdollisesti maksaa??
     
  2.  
  3. espe0

    espe0 Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2001
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on tuo vastaava soitin eikä siihen kyllä USB johdolla saa mitään musiikkia.

    Mutta ihan normaalisti nauhoittamalla äänikortin ulostulosta.

    johto maksaa 4 € -->
     
  4. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Analoogisella audio-kaapelilla.
    Kytket toisen pään äänikortin analog-ulostuloon(Audio-out tai vastaava) ja toisen pään MDn line-in-liitäntään. Käynistät musiikin soittamisen PC:llä ja nauhoituksen recorderilla.
    Kannataa olla tekemättä muuta processin aikana, muuten on riskiä että ääni rupeaa tökkimään. Itse olen pilannut pari biisiä tällä tavalla.

    http://www.minidisco.com
    Sieltä saa USB->Digital-In muuntajan. Tämä soveltuu ensisijaisesti niille jolla ei ole äänikorttia.

    Stadin Stockmannista saa myös hiton kalliin laiteen(1100 mk) jolla voi nauhoittaa myös biisien nimet PC:stä stereoon jossa on PC-Link liitin(Parissa Sonyn stereoissa).

     

Jaa tämä sivu