miten saan tietokoneeltani (533Mhz AMD)kopioitua musiikkia MD-soittimeen? tiedän että se tarvitsee erillisen johdon (USB??) ja soitin oli sony walkman mz-r500 vastatkaa!!!! ja paljonko johto mahdollisesti maksaa??
Minulla on tuo vastaava soitin eikä siihen kyllä USB johdolla saa mitään musiikkia. Mutta ihan normaalisti nauhoittamalla äänikortin ulostulosta. johto maksaa 4 € -->
Analoogisella audio-kaapelilla. Kytket toisen pään äänikortin analog-ulostuloon(Audio-out tai vastaava) ja toisen pään MDn line-in-liitäntään. Käynistät musiikin soittamisen PC:llä ja nauhoituksen recorderilla. Kannataa olla tekemättä muuta processin aikana, muuten on riskiä että ääni rupeaa tökkimään. Itse olen pilannut pari biisiä tällä tavalla. http://www.minidisco.com Sieltä saa USB->Digital-In muuntajan. Tämä soveltuu ensisijaisesti niille jolla ei ole äänikorttia. Stadin Stockmannista saa myös hiton kalliin laiteen(1100 mk) jolla voi nauhoittaa myös biisien nimet PC:stä stereoon jossa on PC-Link liitin(Parissa Sonyn stereoissa).