1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

miten koodit saa laitettua deus ex peliin?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi joku90 18.08.2006.

  1. joku90

    joku90 Guest

    kun en oikee ite osaa laittaa koodeja siihen nii voisko joku neuvoa mua
     
  2.  
  3. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    To enable cheats, make a backup copy of a game file. Once this is done, open "user.ini" in a text editor. It can be found in the deusex/system directory. Now assign the T key (upper and lower case) to "talk." Change all entries for the T key in the file, then save it and exit. Launch the game. During gameplay, press T and the computer will display the prompt "Say." Delete this and enter instead "set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled True" to enable cheat mode. Then to enter a cheat, press T again and type away.

    Tuollainen toimenpide kai siinä pitäisi tehdä. Jos ei enkku taivu niin joku minua ystävällisempi jaksanee vähän suomennella.
    Toisaalta miksi pitäisi joku näinkin hyvä peli mennä pilaamaan xiiteillä?
     
  4. Nortti

    Nortti Regular member

    Liittynyt:
    19.06.2004
    Viestejä:
    580
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. joku90

    joku90 Guest

    kyl enkku taipuu oon vaan niin vähä käyttäny tietokonetta lähiaikoina
     
  6. joku90

    joku90 Guest

    oon laittamassa ekaa kertaa koodeja pc:hen niin että voiko joku neuvoa mua siinä asiassa
     
  7. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tee varmuuskopio peli tiedostosta.
    aukaise "user.ini" muistiolla, tiedostolöytyy täältä: deusex/system
    muuta "T" kirjaimelle asetetut komento kohdat (isot ja pienet kijaimet) komennoksi "Say." Tallenna tiedosto ja sulje muistio.
    Käynnistä peli ja pelin aikana paina T-kirjainta, tulee komento "Say." pyyhi se ja kirjoita "set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled True" paina enter ja Cheat mode on päällä.
    kirjoita cheat koodi, paina T-kirjainta ja kirjoita away.

    tolleen suomentaisin tuon tekstin..peliä en pelaile joten muuta en osaa neuvoa.
     
    Viimeksi muokattu: 02.09.2006

Jaa tämä sivu