1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten estän/ohitan jumittavan komentosarjan AD-sivuilla?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi 1pertti 07.07.2013.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Minulla on kaksi vanhahkoa konetta, joissa kummassakin on Windows XP ja IE8. Toisella koneella ei voi käytännössä käyttää AfterDawn-sivustoa enää ollenkaan, mutta en ole keksinyt, mikä asetus sen aiheuttaa.

    Jokainen keskusteluvalinta johtaa ikkunaan: "Keskeytetäänkö komentosarja? Tällä sivulla oleva komentosarja hidastaa IE:n toimintaa. Jos sen suorittamista jatketaan tietokone saattaa hidastua."

    Tietokone ei pelkästään hidastu, vaan stoppaa kokonaan yritettyään ensin ladata afterdawn.com testiryhmän arvostelua, s.atemda.com, static.ak, p.twitter tai muuta kummaa (osoitteissa voi olla kirjoitusvirheitä).

    Miten estän tuon komentosarjan suorittamisen, vai mistä kummasta nyt on kyse?

    Edit: Ongelma on ilmeisesti korjautunut. Syy saattoi olla kolmannen osapuolen evästeissä. Itse en tehnyt mitään muutoksia, mutta ajattelin tänään katsoa ja verrata kaikkia selainasetuksia. Samalla huomasin, että AD-sivusto toimii taas kummallakin koneella. Aiemminkin ongelmitta toimineessa koneessa oli estetty kolmannen osapuolen evästeet toisin kuin koneessa, joka jumiutui.

    Vertailua tehdessäni huomasin lisäksi, että kumpaankin koneeseen tuli joskus eri mainoksia. Ongelma saattoi siis johtua jossakin mainoksessa olleesta virheestä ja/tai siitä, että virhe ei vaikuttanut toiseen koneeseen johtuen erilaisesta evästekäsittelystä.

    Oli miten oli, nyt AD-sivut toimivat taas kummallakin koneella ilman, että itse tein mitään muutoksia.
     
    Viimeksi muokattu: 13.07.2013
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu