1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä trollien päässä oikein liikkuu?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi psymbiote 25.06.2005.

  1. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    adminit voi kattoo tietokannasta maili-osotteen ja ip-osotteen..

    ja toivottavasti dRD ottaaa ja ilmottaa noi osotteet poliisille verkkopalvelun häirinnästä...
     
  2.  
  3. Joukkeli

    Joukkeli Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2004
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Justiinsa, olishan se pitäny jälleen arvata että se kehtaa tulla takasi kerta toisensa jälkeen. Gamer90, ole kiltti, älä tule enään näille afterdawn.com:n fooruimeille pelleileen. Sitten voit tulla kun olet aikuistunut, ei tommosta jaksa enään kukaan katella. Sinä kysyt joka nickillä, että: "Mitä mä olen tehnyt?". Eikö se helevata mene jo perille?
    Ei V*ttu, on kyllä kummaa touhua, ei voi muuta sanoa.
     
  4. jersi

    jersi Regular member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    198
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    liekö poliisilla haluja/resursseja lähtä kasvattaa alaikäistä tenavaa foorumeilla häröilystä...??
     
  5. Gamer90

    Gamer90 Guest

    Jos TE pahviaivot ette saa mua pois näiltä foorumeilta niin kysyn että keitä ne tän paikan modet oikein on?
    Siis älkää valittako koko ajan.
    Laittakaa aihe lukkoon tai bannatkaa mut!
    Tosin...mitä hyötyä mun bannauksesta on?
    Lupasin jo käyttäytyä paremmin.Te ette näköjään ymmärrä että mä osaan käyttäytyä hyvin mutta te ette näköjään anna siihen mahdollisuutta.Mä niin ku tarkotan sitä et jos mä teen jonkun topicin niin te tuutte sinne höpöttämään että "voi voi...taas uus turha topic..."
    Jos teitä ei kiinnosta mun topicit niin laittakaa ne lukkoon älkääkä itse trollatko.Ei millään pahalla mutta te ootte ite trolleja.Ja arvatkaa miks mä teen uusia topicceja?
    Kun mä haluun niihin vastauksen.Esim.jos teen yhden topicin jostain aiheesta ja sinne tulee joku sanomaan jotain semmosta että "onpas tyhmä jätkä kun teki tän topicin..." niin........no antaa olla.Ehkä te joskus ymmärrätte.Sit kun vähän kasvatte.Ja ootteks te yhtään älynny et miten loukkaavaa on vastata niin hiton törkeesti mun viesteihin?
    Onko se niin pirun hankalaa vastata edes yhten mun kysymykseen asiallisesti?
    Koittakaa.
    Kiitos.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.07.2005
  6. MadMaxMel

    MadMaxMel Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    238
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et näköjään ymmärrä vieläkään???
    Kun saat foorumilta banaanin se tarkoittaa sitä että [bold]sinua ei haluta tänne!!![/bold]
    JOkainen vähänkään älyä omaava tajuaa ettei foorumille ole silloin tervetullut, [bold]ei edes uudella nickillä![/bold], ellei modet anna mokaa anteeksi ja peru päätöstään.

    "Ja ootteks te yhtään älynny et miten loukkaavaa on vastata niin hiton törkeesti mun viesteihin? "
    Ketään ei kiinnosta vastailla bannatun uikutukseen asiallisesti, koska kuuluisit "banaanisaarille" pohtimaan nettietikettejä.

    Miksi kitiset tuota "bannatkaa mut", kun et pysy poissa....
    blääh, antaa olla...

    [bold]bannaus[/bold]

    Häiritsevästi käyttäytyvä henkilö voidaan bannata foorumilta eli hänelle annetaan banni. Tällöin käyttäjä ei voi lukea foorumia eikä kirjoittaa sinne. Banni voi olla määräaikainen tai pysyvä. Ban on englantia ja [bold]tarkoittaa kieltoa.[/bold]

     
    Viimeksi muokattu: 13.07.2005

Jaa tämä sivu