1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä trollien päässä oikein liikkuu?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi psymbiote 25.06.2005.

1. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Surullista..voikohan tota kaverii enää kukaan auttaa.

Monta tilaisuutta sille tuli annettua ja aina siitä sai valituksia kuulla. Kuten jo joku tässäkin ketjussa totesi, niin itse poltti takanaan olevat sillat.

Onko se homo? ..ei varmaan ketään kiinnosta.
    Saako se superhyvän koneen? ..miksei voisi saada, en sitä epäile yhtään, mutta miksi ihmeessä sitä täytyy väkisin hehkuttaa ties kuinka monessa ketjussa?

Ei kyllä ymmärrä, olisi vaan käyttäytynyt, mutta kun ei, niin ei.
    Tais tulla 5 kertaa pois potkituksi, uskomatonta. Ei ymmärrä..

edit: mutta hauskaa luettavaa kyllä riitti, jos väkisin jotain hyvää on etsittävä.

Viimeksi muokattu: 26.06.2005
  2.  
  3. WQe

WQe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei voi olla sitäkään... Pakko olla jonkun sairaan mielikuvituksen synnyttämä illuusio "hei mulla on paljon rahaa ja sit saan hyvän koneen, ketkä muut saa? (ootteko kateita) mun virtual penis on 62cm ja se tykkää pojista"... Alkuu nauroin nyt tunnen sääliä ja suren henkilön puolesta...

4. acido

acido Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Maanisdepressiivinen, noin kymmenvuotias, vähän kavereita ja huonot perhesuhteet. Kuka tuollaisen trollausaktiviteetin muuten omaa, kun sairas yksilö..

Ei näyttänyt olleen motiivina pelkkä vitutuksen aikaansaanti muissa, vaan sairaalloinen brassailu omista (oikeista tai olemattomista vekottimista). No tapaame hänet vielä ja jäämme odottamaan, josko psykoterapia ja Prozakit olis saanut serotoniinit pääkopassa tasapainoon..

5. nrautava

nrautava Guest

Jos sillä ei ole muuta perhettä kun vanha pc johon se on saanu netin ja selaimen jossa vain AD:n linkki... Aika surullista :(
    Kenkää vaan...

6. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No huhu.. kaikkea sitä kuulee ja näkee. Siis olin ite kaksi päivää pois koneelta (juhannusta viettämässä) ja tommote kaveri ehtii siinä ajassa tunkemaan koko ad:een täyteen tommosta roskaa.

EDIT: Pakko laittaa lisää. Siis kävin kattelemassa tuolla peliplaneetassa ja sielläkin on varmaan parisen sataa uhoamis- ja muita turhanpäiväisiä topicceja usealla eri nimellä. Kipeetä.

Viimeksi muokattu: 27.06.2005
  7. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh, on tunkenut juu foorumin sitä itteään täyteen, mut jospa voisi jo nyt jättää rauhaan. Jos kaverilla on oikeasti ongelmia, niin hoitoonhan se pitäisi hakeutua. Kuka nyt jaksaa enää lyödä lyötyä.

8. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No joo, totta. Piti vaan vahän purkaa tunteita...

9. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Jaahas.Täällä sitä vaan haukutaan mua.Hävetkää.Te olette trolleja.En minä.Piste ja viissataa huutomerkkiä.

10. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Ei se sitä tarkoita että jos oon muutaman päivän banaanisaarilla niin heti alkaa joku topicci joka kertoo musta ja mun "trollauksista."
    Ja kuulkaapas nyt:Mä olen 14v,tosi hyvät perhe ja kaverisuhteet.Oon "koulun kingi." ym. että paljon paremmin ei voisi mennä.Kaikki alkoi siitä kun kirjoitin pp:hen tulevan kokoonpanoni.Sitten joku vastasi siihen topicciin ja sanoi jotain tämmöstä:Tulit siis lesomaan sun koneellas vai?Pakkohan siihen oli vastata.Eiksö niin?Siitä tää hemmetin show alkoikin.Ja mä en tarvitse mitään kallonkutistajaa.Menkää ite vaikka jukka eemil vanajan vastaanotolle jos teillä viiraa niin pahasti päässänne ettette voi uskoa että saan koneeni.Jos eitä ei kiinnosta mun koneeni pätkän vertaa niin älkää vastatko siihen topicciin.Ei kai se niin vaikeaa ole?Ja mitä te mua edestakaisin bannaatte?
    Oon käyttäytyny asiallisesti.No en koko aikaa tietenkään.Se johtuu muista.Jos laitan vaikka topicin fx-57 prossusta niin kukaan ei osaa vastata siihen asiallisestai.Aina vaan jotain:Mitä sä teet yli tonnin prossulla?No tietysti pelaan.Älkää ite jatkako väittelyä vaan lopettakaa se.Minä en aloita väittelyä vaan te jotka yllytätte siihen.Eli jos ette yllyttäisi niin en varmaan olisi niin "trollimainen"enää.Eli lopettaisitteko sen haukkumisen vai tahdotteko vaan jatkaa?Ei se ole reilua että te yllytätte mua ja sit kun mulla palaa käämit niin mä saankin kenkää täältä.Se ei siis ole yhtään reilua!Onko teille koskaan käynyt niin?Jos on niin sitten en niinkään ihmettelisi tuota teidän käytöstänne mutta sen sanon vaan että se ottaa kyllä päähän.Ja kovaa.Olettehan sentään vanhempia kuin minä.(Ainakin suurin osa.)Eli aikuistukaa ja lopettakaa teidän "trollaaminen."Okei?Eli älkää kommentoiko tätä viestiä millään pahalla.Toivoisin että antaisitte anteeksi mulle ja ymmärtäisitte mitä tämä viesti tarkoittaa niin kaikki olisi silloin paljon paremmin,eikä pp:n,afterdawnin ym.sivustojen tarvitsisi kärsiä sellaisista typeristä viesteistä ym.Kiitos.

Legenda on puhunut.

11. jarzaa

jarzaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taas se tuli!!!!!!

12. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Don`t start.Please......Miten sä jaksat?

13. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    =D Ei oo smileytä joka riittäis tähän...

14. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    vau, että ihan ´koulun kingi´ olet....
    ootko varma että ne muut koululaiset on samaa mieltä? ;)

PS. mee pois

15. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

No oon varma.Kaikkihan mut tuntee.Ainakin ne jotka asuu jyväskylässä.Miks mun pitäisi mennä pois?Te kumminkin haluatte että mä tulen takaisin.

ps.Mika sano et oon käyttäytyny kunnolla ja mulla ei oo ilmeisesti mitään syytä banneihin.

16. Melonipuu

Melonipuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan. Häivy nyt hyvän sään aikana.

17. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Ja mitäköhän oon taas tehny kun noin vihasia ootte?
    Mitäs sanoisitte tähän:Lopetetaan tää "tappelu"tähän ja jatketaan normaaliin eli asialliseen malliin.
    Jooko?

18. kwakki

kwakki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja arvaa miksi sinut halutaan pois? Ensimmäiseksi trollaukset mitä olet tehnyt ja koko ajan uudelleen tulemista valittamaan jtn. Trollit ovat usein miten teinejä jotka haluavat huomiota ja ennen kuin aloitit trollaukset, olisit voinnut olla hiljaa ûûber tulevasta koneestasi, koska kukaan ei kuisteskaan usko sinua, vaikka muut pyysivät todisteita, et jaksanut tjsp kuvia laittaa. Ei se meinaa, että on aloitettava hirveät troullaukset eri foorumeilla.

Olen puhunut.

19. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

No pääasia on etten enää jatka trollaamista.
    Ettehän tekään jatkaisi?

20. lam0r

lam0r Guest

ei vi*tu..

21. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

No...mitä nyt?

Jaa tämä sivu