1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä kannattaisi päivittää koneessani ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Wezda 19.11.2005.

1. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    -WK-: Kyllä myytäisiin, jos niitä jossakin vielä olisi. Ei noiden aivan huippukorttien hinnta laske koskaan pieniksi, koska niidne valmistuskustannukset jo itsessään ovat suuret.

2.  
  3. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo Verkkokaupassa näytti olevan FX 5900 päälle 200e että kyllä näköjään voidaan ihan hyvin myydäkin :) Vieläköhän noita vanhoja huippumalleja valmistetaan? Ajattelisin itse että joka sarjasta kannattaisi valmistaa pisimpään lähinnä noita budjettiluokan kortteja koska niillähän tuntuu olevan aina kysyntää? Vanhat huiput taas jäävät aika nopeasti uusien jalkoihin juuri noissa hinnoissa?

4. kuassa

kuassa Guest

Tarkoitin noita budjettikortteja itse joilla useimmat pelit pyörivät vieläkin. Itse en pelaa älyttömästi pelejä jo iänkin ja työn takia,
    Tuosta sigustahan näkee minkälaisi budjetti kortteja suosin

Itselleni on riittänyt että pyörii Civilizationit, keskiverto 3D kävely- ja räiskintäpelit, Ja mielellään Directx 9 tuki tulevaisuutta varten. Lisäksi Linux yhtensopivuus olisi suotavaa jos jotain hajoaa tai muuten vain päätän asennella linuxia. Ei mitään järkeä maksaa kovasta väännöstä sekä ominaisuuksista jos linuxilla ei kaikkea pysty hyödyntämään. Itselläni raja tulee vastaan tuossa 100 euron kohdalla, ja yleensä olen huomannut että näytönhjaimieni hinta pyörii 50-70 euron välillä.

Noilla hinnoilla pääsee jo [bold]yllättävän[/bold] pitkälle.

Näytönohjaimien hinta/hyöty suhde on minusta aika huono, ja huononee
    kovastikin hinnan noustessa. Ei läheskaan kaikki mielenkiintoiset pelit tarvitse 200-400 euron näytönohjainta. Tietyt vain.

[bold]EDIT: lisähuomautus[/bold]

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.11.2005
  5. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niinpä, ja niitä oikeasti hyviä pelejä ei tehdä yhtään sen enempää vaikka niin kallis näyttis oliskin :)

Tämä 6800 on kallein näyttis mitä mulla on ollu, 130e postikuluineen ja mun mielestä se on todella paljon suhteessa omaan pelaamiseeni.

Viimeksi muokattu: 20.11.2005
  6. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    130e ole edes paha hinta =)

Täältä lähtis reilulla huntilla x800 mikä menee biossin flashimalla x850 pro:ksi, pm:ää jos kiinnostaa ;)

7. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lainaten itseäni:
    Eli kyllä ne vanhat keskihintaluokan kortitkin maksavat enemmän kuin vastaavat uuden sukupolven kaverinsa.

Jaa tämä sivu