1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä hyviä ilmaisia softia dvd:n toistoon??

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi spetteri 10.08.2002.

  1. x86

    x86 Guest

    Ei hyvä mies!

    Jos se niin vaikeaa on ostaa vaikka PowerDVD:tä
    (joka kyllä tulee melkein kaikkien asemien mukana) niin mene johki hakukoneseen ja kirjoita "PowerDVD warez", niin eiköhän ala löytyä "ilmaisia PowerDVD:eitä"...
     
  2.  
  3. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siinä vaiheessa kun bsa koputtaa ovelle niin Power DVD ei olekaan niin ilmainen.

    Ja hieman Power DVD:n hinnoista...

    www.verkkokauppa.com myy kyseistä ohjelmaa seuraavin hinnoin:

    Power DVD 3: 7,40 euroa
    Power DVD 4: 13:10 euroa

    "Tämän tuotteen hinta on oikein - tämä on oikeasti näin edullinen, mukana ei vain tule ohjekirjaa. Mainostettu"

    Eli ei pitäisi kenenkään kukkaroa tuntuvasti laihduttaa kyseinen ohjelma.
     
  4. spetteri

    spetteri Member

    Liittynyt:
    03.04.2002
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeps...ja jeps...en tiedä mutta olen kuullut/ainakin kaverilla on sama ongelma ton PowerDVD 3 kanssa. Samoin olen eri foorumeista kuullut samoin. Siis nimenomaan PowerDVD 3 joka on tullut Geforce 2 MX tai GTS:n kylkiäisenä. Ne ovat kuulemma kovin bugisia, en tiedä miks...mutta siksi todennäiköisesti toi mun PowerDVD 3 ei toimi XP:ssä...


    Ja totta puoli-ilmainen kyllä taitaa olla toi Poweri...kiitos noista hintatiedoista...se raottaa mun kukkaron sille softalle.

    Ja mitä tulee tohon warez-juttuun, niin mä jätän sen puolen ihan rauhaan...sattui kerran aika pahasti sen kanssa...olin väärässä paikassa, väärään aikaan.
     
  5. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    BSA ei ole se elin joka Suomessa valvoo noita laittomia softia yksityisiltä ihmisiltä. Eikä varsinkaan valvo minkään säälittävän PowerDVD:n laitonta käyttöä. BSA = Business Software alliance (?). Ja yhtiölle kuuluu vain MS:n, Adoben ja Corelin tuotteet.

    Älkää nyt käsittäkö väärin, en tue laitonta softaa, vaaan halusin vain korjata asian.
     
  6. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos korjauksesta :)
    Itselläni on LG:n dvd-aseman mukana tullut Power DVD 3 joka toimii GF2 mx kortilla loistavasti ilman mitään ongelmia...
     
  7. spetteri

    spetteri Member

    Liittynyt:
    03.04.2002
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no...kuinkas muutenkaan..
     

Jaa tämä sivu