1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä halvalla toinen wii kapula?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi norppamus 22.01.2011.

  1. norppamus

    norppamus Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nuo Wii kapulat (+ nunchuk) maksaa muistaakseni kaupoissa jotain likemmäs sitä 50 euroa. Mahtaiskohan jostain nettikaupasta yms. saada halvemmalla? Jotain suosituksia?

    Itse olen yleensä tilannut pelit blahdvd.com:ista, kun sieltä on huomattavasti halvemmalla saanut pelit, mutta he eivät näköjäs myy näitä kapuloita.
     
  2.  
  3. MADmike_

    MADmike_ Member

    Liittynyt:
    24.01.2011
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,

    Itse olen tilannut Dealextreme.com -verkkokaupasta MotionPlus lisäosat ja olivat reilusti halvempia kuin täällä kotosuomessa. Sieltä saa myös nunchuckeja ja ohjaimia, Nintendon originaaleja ja jotain vielä halvempia kopioita. Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa noiden neljän motionplussan kanssa joita tilasin. Kannattaa vaan kattoa tuolta tilatessa, ettei yhden tilauksen hinta ylitä 45 euroa, koska sen ylittäviltä tilauksilta joutuu maksaan tullimaksuja ja alvin. Siellä on ilmainen postitus ympäri mualiman, joten voit tilata vaikka yhen palikan kerrallaan.

    - MADmike_
     

Jaa tämä sivu