1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä halvalla DVD-R:ää?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Taplo 29.09.2006.

  1. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei tuo verbatim ole ollut sen ihmeellisempi merkki kuin muutkaan mitä olen tilannut, esim datawriteä olen nyt tilaillut jonkin aikaa, eikä ole mitään susia ollut, nykyisin kun nuo muutkin firmat ovat alkaneet tekemään laatua ettei verbatim ole se ainut oikea enää
     
  2.  
  3. joouni

    joouni Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ^ Ei ole ainut oikea, mutta niistä saa varmasti laatua, sama Taiyo Yudenin levyjen kanssa. Edit: Ja kyllä minä olen ainakin huomannut selvän eron laatulevyjen (Esim Verbatim, Yuden) ja monien halpojen levyjen välillä, kuten noista laaduntarkastuksista sen hyvin huomaa.

    Datawriten levytkin voi olla hieman mitä sattuu, kohtuu hyvistä lasinalusiin...itse en ainakaan tilaisi Datawriten levyjä, ellen sitten tietäisi niiden mediakoodia etukäteen. Toisaalta 50 Datawriten RICOHJPNR01 4x +R levyä on tullut poltettua ja laatu on loistavaa jopa 8x nopeudella.

    Kyllä nyt on tullut huomattavasti tarkemmaksi mitä levyjä oikein tilaa, kun on tullut parista eri levyistä 'hieman' huonompia kokemuksia.

    Edit:
    Lisäksi Verbatimeja on helppo suositella kaikille, ne kun yleensä toimivat hyvin lähes kaikissa polttavissa. Halpalevyt kuten esim. nuo ostamani Fujifilm03 levyt (27€/100), toimi hyvin minun LG:n asemissa (4163 ja 4167), mutta LiteOnit eivät pidä niistä ollenkaan (1693 ja 165P6S), nyt ne LG:n poltotkin ovat menossa roskiin(~6kk kestävät), kun virheiden määrä näyttää kasvavan suht nopeasti ja levyt menee pikkuhiljaa lukukelvottomiksi (vielä olisi vajaat 70 levyä noista jäljellä). Toisaalta Fujifilmin ProdiscF01 -R 8x levyille poltto onnistui LiteOneilla huomattavasti paremmin kuin noilla LG:n asemilla, kaverilla ei toiminut TDK:n CMC MAG.E01 +R 8x levyt (muistaakseni joku Pioneerin polttava), mutta minun asemilla ne toimii ihan kohtalisesti... Jne noita esimerkkejä kyllä löytyy loputtomiin.

    Nuo em. ei ole edes mitään pahimpia halpa levyjä, joissa yleensä tulee vielä paljon suurempia eroja laadussa ja toimivuudessa, eri polttavien asemien ja firmware versioidenkin välillä. Jos välttämättä haluaa ostaa joitain satunnaisia halpislevyjä, niin kannattaa ainakin tarkistaa niiden mediakoodi ja soveltuvuus käytössä olevaan asemaan, muuten tulee erittäin helposti ostettua pelkkiä lasinalusia...Ei olisi ensimmäinen kerta kun on nähnyt tuon tapahtuvan. No virheet opettavat, ainakin noin omalla kohdalla.
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2006
  4. Lacan

    Lacan Member

    Liittynyt:
    01.09.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    google nierle media. saksalainen, ja halpa. Tilaukset tulee "saksalaisella tarkkuudella ja nopeudella".
     
  5. jake82

    jake82 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    269
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse tilasin aikoinaan cdrohlinge24:sta dvd-r levyjä, cd:tä ja dvd-koteloita 100 kpl kutakin yhteensä 100€. ei paha hinta. ja tuli vielä kaupanpäälle pikku viinapullo :)
     
  6. justitia

    justitia Member

    Liittynyt:
    09.10.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nierlestä sen verran että tilasin parisataa DVD-R:ää ja 100 koteloa sieltä huhtikuussa. Maksoin Visalla. Tavara tuli ajallaan. Kesäkuun alussa soi puhelin. Tyyppi Luottokunnasta kyseli mun viimeaikaisista nettiostoksista ja sanoi että on on ollut kortti kovassa käytössä. Nierlestä oli nyysitty mun Visa-tiedot ja osteltu sitä sun tätä. Luottokunta hoiti homman hyvin. Itselle ei tullut mitään lisälaskuja. Nierle ilmeisesti joutui "maksumieheksi".
     
  7. LiQQe

    LiQQe Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehdottomasti kaveriporukalla Nierlestä Prodye Video Gold tai Vulcan edition levyjä! Paras laatu mitä koskaan nähty.
     
  8. aake_87

    aake_87 Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihme kyllä tuolla wesellcd:ssä ku painaa sitä tilausvahvistus nappia ni ei tapahu mitää.. pitäs kyllä kaikki rastit olla.. kuuluuko sieltä tulla joku ilmotus puhelimeen tai sähköpostiin ku on tilannut? ei kehtrais montaa kertaa sitä nappia painella jos vaikka sattuu tulemaan moninkertanen määrä :)
     
  9. aake_87

    aake_87 Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ..
     
    Viimeksi muokattu: 15.11.2010
  10. aake_87

    aake_87 Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    homma selvis.. oli vissii eilen wesellcd:ssä häikkää.. :)
     
  11. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tuota [​IMG]-nappulaa kannattaa käyttää viestien muokkaukseen
     
  12. Stode

    Stode Member

    Liittynyt:
    25.04.2005
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hieman ehkä vanha keskustelun aihe,mutta mistä ihmiset nyt tilaavat tyhjät cd-r/dvd-r
    levyt kun verkkokauppa.com:n suoratoimitukset loppuivat?
    voiko wesellcd.com,www.nierle.com ja cd-r ohlingesta tilata levyjä ettei jää tulliin ?
     
  13. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
  14. Stode

    Stode Member

    Liittynyt:
    25.04.2005
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  15. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
  16. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuolta tilasin viime keväänä.
    Tosin lähes jokaisen tuotteen kohdalla lukee loppu,on ollut jo pidemmän aikaa.
    Mikähän on homman nimi tässäkin tapauksessa,kun eivät saa tavaraa varastoon.

    http://www.polarpanda.com/store

    Taitaa toi nierle olla seuraava ostopaikka.

    http://www.nierle.it/
     
    Viimeksi muokattu: 15.11.2010

Jaa tämä sivu