1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mirai DTL-642E500

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Lifeisnic 19.10.2007.

  1. Lifeisnic

    Lifeisnic Member

    Liittynyt:
    19.10.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mirai on ollut mulla käytössä kuukauden päivät ja ollut erikoisen tyytyväinen. Jujuhan on tässä digipuuhastelussa ollut että kun hankkii yhden digitaalisen laitteen sitten on hankittava kaikki. Eli kun samalla hankki digisovittimeksi ProCaster PVR-6300T:n niin enään ei kelvannut vanha DVD-soitin vaan sekin oli korvattava kokonaan digitaalisella vehkeellä. Saanut sanoa lopullisesti hyvästit antiikkisille Scart kaapeleille jotka on korvautunut kullatuilla HDMI kaapeleilla. Onneksi Audio/Kotiteatteri laitteessa oli jo HDMI valmius. Kaikki kytketty myöskin pc:hen. Mirai tv:tä on mukava käyttää pc:n näyttönä jota käyttää langattomalla näppiksellä...
     
  2.  
  3. Lutikka86

    Lutikka86 Member

    Liittynyt:
    22.08.2007
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Paras full hd tv markkinoilla.. Pisin takuu.. "onnellinen omistaja.. :)"
     
  4. hande89

    hande89 Regular member

    Liittynyt:
    18.01.2004
    Viestejä:
    168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kontrastisuhde 1200:1 ei oikein vakuuta.
     
  5. Lutikka86

    Lutikka86 Member

    Liittynyt:
    22.08.2007
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse ainakin jouduin laskemaan valotehot ihan 0 kun kuva oli vähän liiankin kirkas.. tietenkin kun paneeli vanhenee niin valoteho huononee.. mutta ei tuo valoteho ainakaan minua ole haitannut.. ehkä hdmi liitäntöjä saisi olla 3-5, tietenkin kun minulla kaikki menevät vahvistimen 4 hdmi liitäntä ja sieltä televisioon.. on televisiossa vielä yksi vapaa hdmi..
     

Jaa tämä sivu