Minkä #!tun takia AINA viikonloppuna (virtalähdeongelmia)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Suensyän 09.12.2006.

1. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Näin juuri eli testailet vaan sillä uudella powerilla nyt. Mikä se muuten on merkiltään?

2.  
  3. Suensyän

Suensyän Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä kotelossa se virtalähde on siellä ylhäällä. Ja prossu suoraan alla, lämmittää aika rankasti tota virtalähdettäkin (tai sitten se kuumii muuten vaan?). Prossun lämmötkin kuitenkin jatkuvasti tossa vähän reilussa viidessäkympissä.

Sitä mä vaan ton virtalähteen suhteen... Että kun mulla tosiaan oli tässä se edellinen virtalähde kiinni sen reilun vuoden mitä tämän koneen omistanut olen (ostin koneen käytettynä ja luulen virtalähteen olleen alkuperäinen (Topmay 350W)) ja hyvin toimi, ei ongelmia. Alkoi vaan kuulostamaan siltä että se tuuletin alkoi pitämään pientä meteliä...

Hommasin uuden virtalähteen (Codegen 350W). Iskin sen kiinni, toimi ihan ok noin kolme tuntia, ennen ku kosahti. Ilmoitin myyjälle, lupas lähettää uuden ilmaseks tilalle kun oli kuulemma ensimmäinen kerta kun kyseisen merkkinen virtalähde on toimintansa lopettanut. Iskin vanhan virtalähteen kiinni, se toimi sen pari viikkoa ennen kuin kosahti.

Nyt mulla on se rikkinäisen tilalle toimitettu kiinni.

Niin että mun on vaikee pitää ihan totaalisen paskana virtalähdettä joka kuitenkin toimi 1+ (3+) vuotta ihan ok. Mutta että se sitten laukeaa käytännössä yhtä aikaa uudemman kanssa, niin... Väkisinkin uhkaa iskeä fiilis että kyllä sen vian on oltava jossain muualla. TOIVOTTAVASTI ei, mutta tuurini tuntien...

4. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    "kuulemma ensimmäinen kerta kun kyseisen merkkinen virtalähde on toimintansa lopettanut"

Puhui p****a, sillä noitahan tuhoutuu enemmän kuin panssareita toisessa maailmansodassa. Tuo poweri pitäisi lailla kieltää...

"kuitenkin toimi 1+ (3+) vuotta ihan ok."

Onneksi olkoon!! Voititte juuri päävoiton lotossa!!:DDD

Niin, jos Codegen ja vastaavia powereita on ollut virtaa työntelemässä jo noinkin kauan, niin en ihmettele,vaikka olisi emo jo mennyttä.

Viimeksi muokattu: 13.12.2006
  5. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no nuohan powerit ovat roskaa ja vaarallisiakin vielä...
    suorasanaisesti tuli kyllä sanottua mutta niinhän ne ovat, oli kiire niin kirjotin mutta on tossa sanassa järkeä ainakin sen verran etten itse ikinä ostaisi virtalähdettä jonka tietäisin laaduttomaksi tai vaaralliseksi.

Viimeksi muokattu: 13.12.2006
  6. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Suoraan pitää sanoa eli roskaa ja aivan hanurista tuollaiset!!

Ihmettelen, että kukaan ei tee mitään tuon Codegenin ja muiden vastaavien vetämiseksi pois markkinoilta. Se on sentään sähkölaite ja sen pitäisi joidenkin speksien mukaan toimia. Ei toimi ainakaan ATX-speksin mukaisesti, koska jännitteet heittelevät miten sattuu ja +12 linja on reippaasti alle +12 voltin.

Ihmeellistä on se...

7. djjake

djjake Guest

Maahantuon juuri topmayn 350W powereita. Ja sinun kohdallesi kenellä nyt oli vikaa siinä niin on sattunut juuri tehdas vikaisia powereita mutta pysyn tarjoamaan sinulle uuden jos sinulla on takuu kuitii tallessa vielä....ota yhteyttä sitten minuun

Jaa tämä sivu