1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Minkä puhelimen omistat/pääasiallisesti käytät

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi gerbiili 04.02.2005.

1. jupe-69

jupe-69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nokia 7610 mahtava puhelin kaikin puolin! kivasti ominaisuuksia eikä mitään vikoja...

2.  
  3. DolbyR

DolbyR Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    N. 1.5 vuotta on ollut käytössä siemensin M55, kohtalaisesti olen ollut tyytyväinen mutta ihan ei laatu riitä. pari nokialaista ja yks erkki on ollut mutta niitä en enää aio ostaa, samsung SGH-A800 oli jonkun aikaa, laatu oli kohdallaan vaikka olikin hankala käyttää. Seuraavaksi taitaa tulla ostettua joku samsungin läppämalli, kun siemens kohtaa elämänsä lopun.

4. ehtel

ehtel Guest

Samsun D500.
    Ostin 17.6. niin kun pojalla Eestissä on joulusta. Mm. hetken hinta siellä 100 € halvempi. Nyt kyllä olen stressautunut, alusta asti ongelmia. Ensiksi ei toiminut minun Saunalahti kortti, kyllä toimivat mieheni sama kortti ja itseni EMT kortti. Saunalahti sanoi että puhelimen asetukset ovat vanhat, taas myymälässä oltiin ihmeessä. Sain postissa uuden toimivan kortin silloin taas sanottiin että sen mallin puhelimelle täytyy manuaalisesti laittaa asetukset. Nyt uusi ongelma: joka minuuttiin välin mene hetkeksi virta pois. Pitäisi hakea takasin myymälän ja sieltä se menisi pariksi viikoksi jonnekin huoltoon. Väsyttää koko kännykän touhu. Kerran Gigantissa jo käyty ja soitettu lukemattomia kertoja.
    Jos nyt joku osaisi neuvoa olisin kiitollinen. Puhelin palauttamista Gigantissa ei ole ja tulisi ainakin kaksi 100-km:sta matka.

5. eagle.xre

eagle.xre Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    3510i mulla on täl hetkel joka on ihan sekasin :) Esim . Näppäimiä pitää rämpätä yli 10 kertaa et tulee numero. Uuen puhelimen oon kyl ajatellu ostaa täs ihan lähiaikoina, onhan sita sekasta 3510i:tä kestetty jonkun vuoden verran :)

6. NeCer

NeCer Guest

Multa löytyy taskunpohjalta Wanha N-Gage, jossa on sisällä Elisan Sim -kortti ja Transcendin 512mt MMC -Kortti (=suomeksi multi media kortti -kortti).

MMC on täynnä musiikkia, ohjelmia ja pelejä, en ole tilannut mitään koko puhelimen omistukseni aikana :D (En myönnä warettavani :p )

Puhelimen takakuoressa on reikä, ettei tarvitse hätätapauksissa puhua sidetalkkinkkiii. Muuten käytössä on Creativen Bluetooth kuulokkeet joissa mikki/toimii handsfreenä (langattomat, kuten nimestä voi päätellä).

Hallussani on kaikki N-Gagelle tähän minuuttiin mennessä ilmestyneet N-Gage pelit, mukaan luettuna Glimmerati :p

Naurattaa aika paljon http://ngage.com sivulla oleva mainos, jossa sanotaan: Piracy is art :DDD (Mainostaa peliä, ei laittomiakopioita :) ) Muhahahahahahahhaaa nokia :D

Nyt kun näihin uusiin puhelimiin tulee tuki N-Gage peleille niin voisin vaihtaa nopeampaan kylläkin, ongelmaksi muodostuu MMC tuki... nykyään ne kaikki käyttää RS-MMC kortteja... :(

7. NeCer

NeCer Guest

8. ehtel

ehtel Guest

Kirjoitin ennen, jos kenellekään olisi hyötöä -
    Tässä Samsung D500 - viimeinen versio on D500XBED3.
    Kauppias pitäisi sen tiedä, mutta ….. Siis ostaessa: *#1234# ja näkee, mikä versio on.

9. Jaakarhu

Jaakarhu Guest

mulla on tuollanen nokialainen peruspuhelin 3510i. Nyt oon varmaan hankkimassa jotain 3230 tai 6230i:tä

10. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Necer: Noita viestejä voi muokatakin... Nappi löytyy samalta riviltä viestin päivänmäärän kanssa.

Edit: Moka

Viimeksi muokattu: 07.07.2005
  11. NeoGeo1

NeoGeo1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    puhelimia löytyy kaapista aikas paljo:
    joku vanha värinäytötön kommunikaattori
    2110
    5110
    3210
    8210
    5510
    3510i
    ei kaapissa enää mutta oli 7650

tällä hetkellä käytössä: 3230

12. laspa

laspa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään muuttu känny 5100:sesta Sony Ericsson k500i:ksi! Tuntuu hyvältä puhelimelta tää...

13. timpero

timpero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on ollu pari kuukautta 8310, pieni, tyylikäs, ja kaikki mitä tarvitsen, jopa radio.. En oo kyllä vaihtamassa oli joulusta asti 1100 joka on kans hyvä, mut sain siskolta ton 8310 ja se on parempi..

14. aleksiho

aleksiho Guest

3210 on paras puhelin kun niitä saa melkein ilmaseks kirpputoreilta ja kaatopaikoilta. Siinä on vain kaikki perusasiat eikä mitään turhaa.

15. t4kku

t4kku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ainaki Nokia 3220 tään on ihan sika hyvä , ei liikaa eikä liian vähän ominaisuuksia.

T:t4kku

16. meitsi_78

meitsi_78 Guest

nokia 3230 muistikortin ja kohtuullisen kameran vuoksi radio on myös plussaa

17. zmuli

zmuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sony Ericssonin t630 on ollu muutaman kuukauden ja tyytyväinen oon ollu. Tämmönen aika perus puhelinhan tämä on, mutta mulle riittää paremmin kuin hyvin. Ja jos jotain huonoa pitää sanoa niin kalenterista en oikeen tykkää. :)Ja kameralla ei muuten tee oikeen mitään. Mutta digi-kameralla ne kuvat otetaanki. ;)

18. pyksy

pyksy Guest

Nokia 6230i + mmc. Hyvin toimii ja sisältää kaikki mitä puhelimelta tarvitsen.

19. wabbo

wabbo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  20. mehmed

mehmed Guest

Mulla on siemens a60 Toimii todella hyvin eikä mitään vikoja...Peruspuhelin jossa on värinäyttö ja melodiset soittoäänet....

21. Julkku

Julkku Guest

mulla on 3100 känny...

Jaa tämä sivu