1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Minkä puhelimen omistat/pääasiallisesti käytät

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi gerbiili 04.02.2005.

1. Gilead

Gilead Guest

Samsung sgh-x450. Ennen oli Nokia 3660, mutta siitä hajos näppäimistö ja muutenkin tuntu aika muoviselta. Enkä edes käyttäny puoliakaan sen ominaisuuksia, joten oli tuo samppa aika looginen vaihto. Samsung on seuraavakin puhelin, sen verran niihin oon tykästyny.

2.  
  3. juhis

juhis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    N-gage.. ja sen side talking ;) jutun takia ostin nokian bluetooth hd:n. Kun tossa on mini-usb liitin niin puhelin ajaa myös muistitikun paikkaa. Ei tarvitse erikseen raahata mukana.

4. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Semmoinen Nokian 3310 joka toimii moitteettomasti ainakin vielä...

5. MiiPei

MiiPei Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nokia 6670. Hyvin on toiminut. Ei mitään valittamista.

6. stauf

stauf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    NOKIA 7210, sekä
    työpuhelimena Nokia 5100.
    Lisäksi tuli hankittua 5100:lle varapuhelimeksi
    joku Siemens en muista mallia mutta "hienosti" vilkkuu

7. akkrut

akkrut Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nokialainen 5100....kestää...värinäyttö....java....gprs...

8. Pepper0ni

Pepper0ni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Motorola E398 tuli tuossa netistä muutama viikko sitten tilattua. Erittäin hyvä puhelin mielestäni, pieniä vikoja tietysti on mutta missä puhelimessa ei olisi. Voisin tässä mielestäni pahimmat ongelmat listata, jos vaikka joku on harkitsemassa kyseisen puhelimen ostoa:

Ensimmäiseksi silmään pistää puhelimen ajoittainen hitaus, mutta se on aivan ymmärrettävää kun animaatioita pyörii siellä sun täällä. Itseäni tämä ei häiritse lainkaan, mutta ihmiset jotka ovat tottuneet selaamaan puhelintaan nopeasti, voivat pitää tätä erittäin häiritsevänä.. Toinen vähän suurempi juttu on se että puhelinta ei juurikaan saa suomesta, ja täten se on kokonaan englanninkielinen. Tämä voi olla joillekkin erittäin ratkaisevaa ostopäätöksen kannalta. Myös ennustava tekstinsyöttö tulee englanniksi, joten se pitää ottaa pois päältä ja kirjoittaa kaikki 'manuaalisesti'. Eipä tuo paljoa haittaa jos siihen on tottunut. Tästä engalnninkielisyydestä johtuu myös pieniä ongelmia asetusten kanssa, esim. WAP- ja MMS-asetusten säätäminen tuotti aluksi päänvaivaa, mutta kyllä se siitä kun manuaalisesti syötti tiedot. Sanotaan nyt vielä että kännykän mukana tuleva softa, jonka avulla saa musiikin ym. sälän siirrettyä koneelta kännyyn ja kännystä koneeseen, on erittäin buginen. Monet käyttäjät ovat kirjotelleet ongelmistaan foorumeille kyseisen ohjelman kanssa, joten en ole ainoa. Tosin tuo voi johtua koneestanikin kun tämä ei mikään 'tehomylly' ole, sitä ei koskaan tiedä..

Paras puhelin minkä olen omistanut, ehdottomasti. Tyylikkään näköinen, paljon ominaisuuksia. Paria pientä ongelmaa lukuunottamatta paras kännykkä hinta/laatu suhteeltaan. Minun mielipiteeni.

9. jmpk

jmpk Guest

Mulla on käytössä nyt nokia 9110 kommunikaattori, vanha , mutta toimii hyvin ja ominaisuuksia on aika kohtuullisesti, suurin puute kuitenkin noin vanhassa puhelimessa on värinähälytys. Lisäksi hyllyllä lojuu 2kpl nokia 5510 kumpikin kunnossa ja nokia 3310 ja 3510i (noi jälkimmäiset on käytössä äidillä, kun se tarvitsi puhelimia)

10. Thimon

Thimon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on nyt koht tulee vuos täytee (kesällä) ku sain mun kännyn mitä käytän: [bold]Nokia 3210[/bold]

Mun mielestä puhelimessa ei tarvi olla ku: Radio, voi soittaa, voi lähettää tekstiviestejä, WAP, että pelit toimii (java-tuki).

11. -ReapeR-

-ReapeR- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samsung SGH-E800

12. -Dragon-

-Dragon- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nokia 6820 on ollu käytössä jo muutaman kuukauden ja olen erittäin tyytyväinen tähän. Melkeinpä aina ollut tätä 6000-sarjaa Nokialta.

13. Rawman

Rawman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Samsung D500 tällä hetkellä. Yleensä Samsungin ja S-E:n mallit käytössä.

14. Porche

Porche Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nokia 3300

15. Porche

Porche Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Btw Thimon, mistä lähtien Nokian 3210:ssa on ollu radio, WAP ja Java-tuki? ;D

16. Athlon

Athlon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nokia 7250i

17. ryne

ryne Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    3310, makso muistaakseni 1850mk eli hankittu heti kun tuli myyntiin ja toimii edelleen.

18. Suippomie

Suippomie Guest

Käyttelen tuota Nokia 7610.
    Kovin olen pitänyt nyt kun se on parisen päivää ollut.
    Kamerakin tuntuu olevan aika näppärä, jos sattumoisin on
    "oikea" kamera kotona.

19. jpekkam

jpekkam Guest

20. joosu

joosu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nokia 3220 ja sit hyllyllä on siemens a55 ja sitte joku ihme benefon:D

21. SatDude

SatDude Guest

Nokia 3660. Nokia 3200 ilmeisemmin hajosi, tuli vain ilmoitus "Contact service", lyijytön puhelin ja korjaus olisi tapahtunut silloin tanskassa ja olisi kestänyt todennäköisesti kuukauden päivät. Tehtiin kaupan kanssa diili ja vaihdettiin 3660:aan.

Ex-puhelimet:
    Nokia 3110
    Nokia 3210
    Nokia 3330
    Nokia 9110i Communicator
    Nokia 3200

Nykyinen:
    Nokia 3660

Jaa tämä sivu