1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Minecraftiin kirjautuminen ei onnistu sekä muita ongelmia maailman kanssa

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Shortsikatti 16.01.2013.

  1. Shortsikatti

    Shortsikatti Member

    Liittynyt:
    16.01.2013
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen ostanut ja asentanut Minecraftin koneelleni, ja minulla on tunnukset Minecraftiin. Kun käynnistän pelin, ja yritän kirjautua tunnuksillani (salasana ON oikein), se sanoo vaan "Login failed". En tiedä mistä johtuu, ja olen tehnyt useamman tilin kirjoitusvirheiden varalta, mutta kirjautuminen ei vain onnistu.
    Ja kun sitten alan pelata Offlinessa, peli toimisi muuten hyvin, mutta mikään, mikä ei ole valaistu soihdulla tai laavalla ei yksinkertaisesti näy. Näen siis maan alla olevat laavaverkostot, mutta mitään muuta en. Uuden maailman luominen ei muuta asiaa. Sama juttu oli kun ensin kokeilin Minecraftin sivuilla ilmaista demoa, mutta luulin että siinä demossa on vaan joku virhe. Teksti valikoissa on todella vaikeaa lukea, joka-ikisestä kirjaimesta puuttuu pikseleitä.
    Olen poistanut Minen ja asentanut uudestaan, oon yrittänyt muuttaa sen asetuksia mutta mikään ei tee muutosta. Java on päivitetty. Ensin luulin että johtuisi näytönohjaimesta (koska on ollu ongelmia myös simssin kanssa) mutta mistä helvetistä se kirjautuminen muka sitten johtuisi? Olen asentanut pöytäkoneellemme ja serkkuni koneelle samaisen pelin, mutta kummassakaan kirjautuminen ei toimi. Pöytäkoneessa peli toimisi Offlinessa normaalisti, on vaan niin hemmetin hidas ettei Erkkikään jaksais.
    Apua? Oonko tehnyt jotain väärin kirjautumisessa?
    Ja anteeks oon laittanu tän väärään keskustelualueeseen :D
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2013
  2.  
  3. timppu

    timppu Member

    Liittynyt:
    24.12.2012
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko vielä ottanut yhteyttä Mojang:n tukeen? Jos kerran et pääse tunnuksillasi loggautumaan sisään, kai se olisi eka paikka yrittää ratkoa asiaa.

    Katso myös tämä:

    http://help.mojang.com/customer/portal/articles/329524-change-or-forgot-password

    Niin ja selvennyksenä kun puhut jotain usean Minecraft-tilin luonnista, niin luonnollisesti sinun pitää loggautua Minecraftiin sillä tunnuksella jolle Minecraftisi ostettiin.
     
    Viimeksi muokattu: 20.01.2013
  4. Shortsikatti

    Shortsikatti Member

    Liittynyt:
    16.01.2013
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tosi paljon, vaihdoin salasanan ja nyt pääsen kirjautumaan, kiitos vielä kerran :)

    En ole ottanut yhteyttä Mojangiin.

    Pääsen nyt siis kirjautumaan mutta peli on vielä paskana. Pitää vaikka pyytää serkkuani katsomaan olisiko näytönohjaimessa jotain vikaa.
     
  5. JTPN

    JTPN Active member

    Liittynyt:
    03.09.2010
    Viestejä:
    1,148
    Kiitokset:
    71
    Pisteet:
    58
    1. poista java, ja asenna se uudestaan.
    jos ongelmat jatkuvat
    2. poista näytönohjaimen ajurit ja asenna ne uudestaan.
    3.jos käytät nodusta tai optifineä yms modeja, koitas poistaa ne
    ja koetas ottaa advanced opengl mikäolikaan minen asetuksista pois päältä.

    ja jos saat toimimaan, tuus viikonloppuna mun servulle :) IP:puukuokkacraft.zapto.org
     
  6. Shortsikatti

    Shortsikatti Member

    Liittynyt:
    16.01.2013
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Serkkuni teki nyt jonkun päivityksen Javaan, mutta ei toimi vieläkään. Nyt ruvettiin sen kanssa miettimään, että kun pöytäkoneessamme on 32-bittinen Java, ja Mine toimisi siinä (on vaan HELEVETIN HIDAS) ja mun läppärissä on 64-bittinen, niin pitääkö tähänkin koneeseen laittaa 32-bittinen että toimisi?

    Ja jos nyt laittaisin sen 32-bittisen Javan ja Minecraft ei edelleen toimisi, serkku ei kuulemma rupeais mistään hinnasta poistamaan näytönohjaimen ajureita ja kun ite en osaa nii sitten saa varmaan jäädä Minen pelailu sikseen ennen kun pääsee edes aloittamaan.

    Kaipaan siis nyt lisää apua kun ei itsellä ole aavistustakaan miten saisin VIIMEIN Minen toimimaan.

    NIIN ja vielä että kun päivitettiin java, pitääkö 2 jotain vanhempaa javaa poistaa alta pois? Mun mielestä joutaisi poistaa mutta serkkuni epäilee.
     
    Viimeksi muokattu: 08.02.2013
  7. blokki

    blokki Regular member

    Liittynyt:
    29.01.2011
    Viestejä:
    423
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki vanhat javat pois, turhaan vaan kuluttaa levytilaa.

    Paras toki olisi jos javasta pääsisi eroon kokonaan. Mutta kun silläkin p*skeella tehdään ohjelmia niin minkäs teet.
     
  8. Shortsikatti

    Shortsikatti Member

    Liittynyt:
    16.01.2013
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poistin vanhat javat, asensin uuden 64-bittisen, mutta ei mitään eroa. Apua?
     

Jaa tämä sivu