1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millon pääsee junior memberiks?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi pulu 25.12.2005.

  1. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No kyllä niitä taitaa pari enemmänkin olla, vaikka ovatkin vähän hiljaisempia nykyään.

    Ja näistä meidän modeista on tainnut pari sen statuksen omata joskus muinoin... :)
     
  2.  
  3. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    suomipuolella on 1 addict, Agent_007
    suomipuolella on ollut 2 muuta addictia, pkaksp ja mika jotka siis omaavat tämän titlen mikä mullakin, Moderator nykyään.
     
  4. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No näinhän se sitten meni...
    Näkyy modeilla olevan tarkat listat... :D
     
  5. pulu

    pulu Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    310
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wuhuu...101 tai siis 102 viestiä on tullut täyteen ,nyt pitää vaan odotella että mut ylennetään membuks.Eihän newbiestä jr.membukskaan menny ku sen verran aikaa et olin jo ehtiny raaputella 75 viestii:D
    Jospa nyt ei kestäisi niin kauaa.:(
     
  6. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No kyllä se siitä pikkuhiljaa...
    Sitte ku pääset tänne Senioritasolle nii huomaat ettei se oo nii viestin päälle eikä sadankaan... ;)
     
  7. pulu

    pulu Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    310
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Must tuntuu että en pääse koskaan senioriks:(...Ellei ny tuu hemmetisti ongelmia koneen kanssa:):):)
     
  8. yuni

    yuni Guest

    Älä nyt pulu ainakaan hirveetä stressiä siitä ota..
    Olen kirjotellut tänne lähinnä sillon kun on mielenkiintoinen aihe tai tuntuu että olisi apua ongelmiin tai sitten itse kysyny. Ei sitä sitten edes huomaa kun on member, tosin sillä ei ole kyllä paljon väliäkään :D
     
  9. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan sitäpaitsi niitäkin ihmisiä jotka lopettavat AfterDawnin foorumeilla käymisen. Esim. kumipuu. Piti vain pyytää modeilta, niin käyttäjätili pistettiin Inactiveksi. Tietääkö modet miksi nrautava on Inactive? Olen kuullut noita selityksiä mutta olisi kiva kuulla [bold]koko[/bold] juttu.
     
  10. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Koko juttu kyllä löytyy pienen haun jälkeen. Lyhyesti sanottuna käytös ja asenne johtivat banneihin.
     
  11. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  12. pulu

    pulu Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    310
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho!Oon jo membu. :S
     
  13. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [bold]@pulu[/bold]
    Kannattaa myös kiinnittää huomioo postauksien laatuun, eikä vain määrään...
     
  14. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta. Näiden "arvojen" tultua jotkut alkaa pistää juuri tällaisia viestejä missä ei ole varsinaista topicin aiheeseen liittyvää asiaa. Esimerkkinä pulun viesti.

    Sitten hieman offtopic mutta: Jos joku moderaattori viitsisi niin voisiko joku käydä vastaamassa tuohon minun "Opasneuvoja"-topiciin?
     
  15. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Tämä arvo näyttää olevan iso asia joillekkin. Miksi?

    Jos idea on että kysy, ja toinen vastaa, niin eikö sen vastauksen perusteella voi jo luokitella toista riittävästi?


    Ja en minä tämän viisaanpi ole:
    [​IMG]
     
  16. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Luultavasti siitä, että on joskus nyybiöitä ketkä käy heittelee aivan vääriä, joskus vahingollisiakin "neuvoja". jos on pitempään täällä pyörinyt, tuskin tulee sitä tehneeksi..
     
  17. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mutta on näkynyt myös Newbie statuksella ihmisiä, joilla on ollut paljon statustaan korkeampi tietomäärä...
     
  18. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Täysin samaa mieltä. Kyllä toisen teksteistä hyvin äkkiä näkee millä "tasolla" on ilman että mitään erillistä arvoa pitää esille laittaa. Mielenkiintoista olisikin jos noita luokituksia alettaisiin jakamaan kirjoitusten eikä viestimäärän perusteella. Tekstiä nyt voi suoltaa kukatahansa ja kuinka paljon tahansa, eri asia onkin sisältö. Tiedän että tulisi modeille hirveästi hommaa, joten tuskinpa moista koskaan tulee, kunpahan vaan ajattelin..

    Itse ainakin olen foorumilla mielestäni avannut suutani silloin kun on ollut jotain "oikeaa" sanottavaa, jos nyt ei muutomaa humoristista letkautusta lasketa.. ;)
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2006
  19. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näin on ennen tehty tällä foorumilla!

    Ja tosiaan silloin käyttäjiä/postauksia oli huomattavasti vähemmän! Ja muistaakseni juuri käyttäjämäärän takia toi systeemi muutettiin tollaseksi.
     
  20. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Aivan, eli sivuillamme on rekisteröityneitä käyttäjiä nyt noin 485,000kpl ja viestejä keskustelualueille tulee noin 4000-5000/päivä, kun mukaan luetaan englanninkieliset ja suomenkieliset alueet, joten tuollainen "luetaan kaikki viestit läpi ja arvioidaan käyttäjä viestien laadun perusteella ja annetaan ranking sitten" -systeemi ei toimi mitenkään, ei edes armeijallisen modeja kanssa.

    Meillä on tuohon nykyiseen systeemiin, joka siis pohjautuu ainoastaan viestien määrään, tulossa jonkinlainen ns. peer review -systeemi "joskus". To-do -lista on enää noin 4 metriä pitkä, 2mm korkealla fontilla tiuhaan tulostettuna...
     
  21. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Jep Jep. Tiedän että käyttäjien määrä on valtava, eikä tuo ollutkaan mikään ehdotus, kunhan vaan ajattelin. En tiennytkään että tollanen systeemi on tosiaan joskus käytössä ollut, itse olen foorumilla pyörinyt vasta pari kuukautta. Paljon on siinäkin ajassa kyllä kerinnyt, useampi tunti taitaa päivässä vierähtää AD:n parissa.
     

Jaa tämä sivu