1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millainen näytönohjain olisi hyvä Nova-T-500 kortille?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi erma 21.01.2007.

  1. erma

    erma Member

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    .
     
    Viimeksi muokattu: 21.11.2007
  2.  
  3. shande

    shande Member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä DVB softa on käytössä?
    Ongelma voi tulla siitäkin,tai väärästä kodekista..
    Kuitenkin jos hyllyssä on edes jokin Agp-näyttis,niin asentaisin sen enempiä ihmettelemättä.Ainakin muisti on luultavasti suurempi?
    En usko että homma on kiinni tuosta grafiikkapiiristä mutta kannattaa kokeilla.Itselläni on sama digikortti ja näyttiksenä Asuksen ATI Radeon A9250,128MB muistilla.Prossutehoja vähemmän eli 1,6GHz.Kaikki DVB softat joita olen kokeillut on toimineet nykimättä.Tällä hetkellä DVBViewer Pro joka näyttäisi jäävän lopulliseksi valinnaksi,muut olen jo poistanut.
     
  4. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Hauppagen oma softa on raskas ja jähmeä, lisäksi vie prossa tehoja aivan kohtuuttomasti. Kuten shande mainitsi DVBViewerin, niin vaida siihen ja ongelmasi loppuvat. Luulisin sinun näyttiksen jopa riittävän silloin.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Unohdin mainita, että mun prossan teho 2,8Ghz, mutta Hauppagen oma softa kuormitti sitä 80-100%. Joten on selvä kun prossa panee kaiken niin lisä apuja ei tule. Nyt samalla laitteistolla DVBViewerin prosstehot on ollut ainoastaan vaan 24-30%:n. Tilaa siis DVBViever.
     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2007

Jaa tämä sivu