1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millä ohjelmilla putsaatte konettanne?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi Xounari 15.04.2016.

  1. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Niin tosiaan. On ymmärrettävää että käytetään virustorjuntaa, se on ihan ok ja antaa perusturvaa.
    Mutta on se niinkin, että jotkut voi käyttää konetta vuosia iman virustorjuntaa, ilman yhtäkään virustartuntaa. Kun tietää mitä tekee niin se oikeasti auttaa paljon.

    Niin ja mainittakoon defenderistä että se on paljon parempi kympillä kuin, mitä se aikaisemmin on ollut. En jakas nyt etsiä tähän linkkiä, ellei joku välttämättä halua.
     
    rick79 kiitti tästä.
  2.  
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mä noin 3kk:n välein mbamilla tsekkaan koneen ja boottaavalla virustorjunnalla. Puhtaalta tuo on aina näyttänyt.

    Mut tosiaan kaihertaa se että oon maksanu sen avg:n lisenssin niin tuumailin sen iskeä tohon masiinaan joku päivä ja käyttää loppuun.
     
  4. 1kke

    1kke Member

    Liittynyt:
    23.01.2012
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Ei täällä kukaan noitten takia tärise mutta puhutaankin mahdollisista uhista jotka on hyvä tietää että niiltä osaisi suojautua.

    Et ilmeisesti halua tietää mitä maailmalla tapahtuu tietoturvan saralla joten en jaksa sitä sulle tuputtaa.

    Jokainen tekee tietokoneellaan mitä tahtoo.
     
  5. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Kyllähän varmasti jokainen ymmärtää virustorjunan tärkeyden ja sen miksi sit käytetään
    Mutta ei pidä ajatella niinkään että jos joku ei käytä, niin on hullun rohkea.

    Ja siis mainittakon nyt vielä, että kyllä ns "peruskäyttäjällä on hyvä olla virustorjunta.
     
  6. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mistäs sä tiiät mikä mua kiinnostaa? Haluan kuulla asiat puoleettomalta taholta, EN minkään tietoturvayhtiön mainosmannekiinilta
     
  7. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Varmaan parikymmentä virusta blokanneet avast ja panda, ihan asiallisilta sivuilta, joten hyvä on ollut olla asennettuna. Mutta tyylillänsä kukin.
     
  8. 1kke

    1kke Member

    Liittynyt:
    23.01.2012
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Et selvästikkään tiedä mistä puhut joten antaa olla.
     
  9. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    :D eli jokainen lähdekriittinen on tyhmä? Se että mä en usko joka asiaa heti suoraan, ei tarkota sitä etten tajua asioita. Mut tajuappa sä tää: Intel myy inteliä, amd myy amd:tä, Microsoft myy windowsia ja f-secure tietoturvaa. Hyvin yksinkertaista. Netin myötä ihmisiltä on kyllä ihan hukassa lähdekritiikki, ja varsinki nuoremmilta. Kuka vaan voi sanoa mitä vaan ja se heti ehotonta faktaa, vaikka vailla mitään todisteita
     
  10. 1kke

    1kke Member

    Liittynyt:
    23.01.2012
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Jatketaan sitte on mulla aikaa

    Nuo ihan samat jutut kuulee kyllä muiltakin tietoturva asiantuntijoilta tai lukee uutisista eikä hyppönen mainostanut f-securea kuin 1/4 osa videosta.
    Suurimmassa osassa mainitsee vain nimen ja muutaman tapauksen.

    Eihän yhtä ihmistä tai sivustoa kannata sokeana uskoa vaan tarkistella asioita monesta paikasta
     
  11. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mainosti 1/4osa jutusta f-Securea... No nyt vähän niinkö vastasit mun puolesta.. Hmm
     
  12. eurotest

    eurotest Member

    Liittynyt:
    23.12.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    CCleanerii käyttäny..
     
  13. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Audin myyjä suosittelee Audia, Fordin myyjä Fordia ja Volkkarin myyjä Volkswagenia. Silti en epäile yhtään, etteikö auto olisi monesti varsin tarpeellinen ja kulkupeli, vaikka bussejakin on joillakin linjoilla.
     
    rick79 ja wwallu kiittävät tästä.

Jaa tämä sivu