1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

millä ohjelmalla saisi tekstit näytön alareunaan

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi BitLoop 20.03.2010.

  1. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu en parempaakaan otsikkoa keksinyt mutta siis ongelma on tämä.

    Ennenvanhaan muistan kun vanhalla bsplayerillä jotain leffoja katsoin niin sain siirrettyä tekstin sijaintia mihin kohtaa halusi leveys tai korkeus suunnassa.

    Esim laajakuva leffassa kun on ylhäällä ja alhaalla mustat palkit niin sain rullattua tekstin siihen mustaan kohtaan.

    Nyt kuitenkin jostain syystä kun uuden koneen hommasin ja asentelin windows 7 ja kaikki ajurit ja bsplayerin niin kun otan sen vaihtoehdon että saisin tekstiä siirtää niin se kyllä siirtyy mutta VAIN siinä alueella missä elokuvaa näkyy.. eli pysähtyy heti siihen mistä ne mustat ala ja yläpalkit alkaisi..

    kyllähän leffaa näinkin katsoo mutta ärsyttävää pitää tekstiä itse leffan päällä kun kerta alapuolella olisi reilusti tilaa.

    Niin tietääkö kukaan millä tekstin sinne saisin tai olisiko mitään muuta hyvää vaihtoehtoa bsplayerin tilalle?


    edit: poistin kaikki ajurit ja asensin ac3filter ja ffdshow sekä vanhan bsplayerin.. sillä kyllä alkoi heti tekstit näkymään ihan näytön alareunassa mutta itse videokuvaa ei näy ainoastaan äänikuuluu.. eikä tuohon näytä vaikuttavan asenti mitä codecci paketteja hyvänsä.. kun mediaplayerit yms videon näyttää ihan ok. No sitten kun asennan uudemman version bsplayeristä ni video näkyy mutta ne tekstit on sitten taas siinä kuvan päällä ärsyttävästi.. mitähän ihmettä pitäisi nyt sitten tehdä? :/
     
    Viimeksi muokattu: 20.03.2010
  2.  
  3. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ootko media player classicia koittanut? Sillä ainakin itse saan säädeltyä tekstejä tuonne mustalle alueellekin. Win7 käytössä.
     
  4. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 27.03.2010

Jaa tämä sivu