1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millä Blu-Ray soittimilla voi katsoa elokuvia DVD-R-levyiltä?

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Cacomuco 28.11.2008.

  1. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on sellainen "ongelma", että olen kerännyt itsepoltettuja elokuvia suuret määrät. Eli normaaleja DVD-elokuvia, joita olen sitten polttanut DVD-R-levyille, siinä normaalissa video_ts ja audio_ts-muodossa, eli periaatteessa nehän ovat virallisia DVD-levyjä.

    Nyt, kun DVD-soitin on laukeamassa lopullisesti, niin ajattelin ostaa uuden soittimen, Blu-Ray-soittimen tai Pleikkari kolmosen. Osaatteko siis sanoa, mitkä laitteet toistaisivat noita itse poltettuja leffoja DVD-R-levyiltä? Olisi hienoa, jos PS3 toistaisi, koska mieluiten ostaisin sen, kun on kuulemma hyvä blu-ray-soitin ja muutenkin kelpo laite...

    Kiitos vastauksista!
     
  2.  
  3. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    PS3 on kyllä hyvä Blu-ray soitin. Luulen että se tukee myös noita kotipolttoisia levyjä, jos ne on ''standardien'' mukaisia, eli oikein poltettu. (en kyllä omista ps3 ni joku saa kyllä tarkentaa)
     
  4. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin nyt tuon PS3:n, joten voin itse vastata kysymykseen :)

    PS3 tuntuu toistavan kaikenmaailman levyt mitä sinne vain sisään työntää. Ei ole vielä sellaista kotipolttoista levyn mokomaa tullut vastaan, jota se ei toistaisi täysin moitteetta.

    Hieno laite, piru vie!
     

Jaa tämä sivu