1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miksi utorrent lataa hitaasti

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Bibasti 09.02.2009.

  1. Bibasti

    Bibasti Guest

    mulla on netti 100/mbit ja lataan tuosa left 4 death nyt oon tunnin ladannu nii se on vaan 0.7% prosenttia ja se lataa jotain 0.7Kb/s mikä avuksi
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Viimeksi muokattu: 09.02.2009
  4. Bibasti

    Bibasti Guest

    No tuolta pirate baystä otin sen ja nuita jakajia oon ihan mukavasti nyt on ehkä 1.0% ladannu
     
  5. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseäni ihmetyttää kanssa, koska mulla on 24/1 yhteys ja max. saan tulee 1-1.2Mb/s uTorrentilla, vaikka kuinka olisi seedaajia. Selkeät ohjeet, mitä pitäisi tehdä? lvllord ei toimi vistassa, että..
     
  6. Jereh

    Jereh Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos siinä oikeessa alakulmassa on semmonen punanen huutomerkki ja se herjaa jtn että palomuuri/reititin rajoittaa verkkoliikennettäsi.. niin mulla ainakin autto toi porttien avaaminen modeemista..
     
  7. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä mulla on tuossa uTorrentissa vihreä merkki ja kursorin kun vien siihen päälle, niin tulee teksti " Verkko OK ". Sitten kun ihan nettisivulta lataa, niin olen saanut tulemaan 1,7Mb/s, joka on oikea nopeus tälle yhteydelle.
     

Jaa tämä sivu