1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miksi ostaa psp? hyviä syitä tarvitaan!

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi questo 26.02.2008.

  1. questo

    questo Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    433
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu mulla on laiha psp ja laitanko ma customit sit tosta 3.60 suoraan?
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis sä laitat näin:

    1. Hommaat Pandoran jostain ja asennat sillä 3.71 M33 (ehkä helpoin, koska saa suoraan TotalNewbillä muistarille ilman kummempia säätöjä)

    2. Päivität vaikka 3.90 M33 tai johonkin mihin haluat ja oot onnellinen kun sulla on Customi ;P

    Eli sä pistät suoraan ton 3.71 M33 sen firmwaren päälle mikä sulla on tällähetkellä. Ja 3.60 voit unohtaa. Se on vain ja ainoastaan ensimmäinen Customi mikä toimii Slimillä, ei muuta.
     
  4. questo

    questo Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    433
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aa jaa jaa...
    kaveri puhu jotain et on ohjelma jolla voi tehä pandora akun pelkästään tietokoneella onko tämä totta?
    ostin tänään muuten WLANin ni pääsee nettiin pspllä :D
    salasinkin heti ku naapuri kaappas ekoilla minuuteilla :DD
     
  5. optim

    optim Member

    Liittynyt:
    05.03.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs tähän sanois.
    Itse ostin ensin PSP:n, modasin, nautin "varmuuskopioiduista" peleistä kuukauden, kyllästyin, ostin DS liten, nyt on molemmat, psp jäänyt hyllyyn.

    Itsellä konsolin modaus oli *tyhmintä* mitä itse voin tehdä.
    Kun varmuuskopioidut pelit toimivat, tapahtuu näin;
    lataat pelin, pelaat sitä "alkuinnostuksen" ajan, eli muutama päivä jos paljon pelaa, mutta "alkuinnostuksen" loputtua, helppoa ladata uusi peli ja saada taas se innostus. Joten mitään pelejä ei loppuen lopuksi tultu pelattua, kaikki jäi alkupuihin, vaikka itse pelistä olisinkin pitänyt.

    Nyt kun on molemmat, DS ja PSP, paha sanoa kumpi parempi, PSP tietenkin modattavuuden takia, mutta DS:lle mielestäni paremmat pelit ja DS:n akunkesto on HUOMATTAVASTI parempi, ja näytönkirkkaus tietenkin.

    Jos pelata haluat paljon; osta DS, jos haluat pelata, katsoa elokuvia, kuunnella musiikkia jne, osta PSP.

    Loppuen lopuksi, jos epäröit käsikonsolin ostamisessa, älä turhaan, on kyllä tarpeellinen vehje vaikka sitä ei tietäisikään etukäteen :D
     

Jaa tämä sivu