1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä virusohjelma(hinta ei haittaa)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi JackFlori 12.02.2005.

1. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Antivir on kieltämättä hankalahko päivittää (käsipeli) mutta olen huomannu luotettavammaksi kuin muutaman muun nimeltä mainitsettoman ilmaisen softan

2.  
  3. Cirya

Cirya Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä on ollu vaikka mitä härveleitä (Antivir, AVG, F-Secure, Norttoni, Avast!), mutta ei ole löytynyt Avast!in voittanutta. En ole huomannut noihin hinnalla pilattuihin muuta eroa, kuin että on kevyempi. Toki jos ilmaisohjelmat käy identiteetin päälle, niin voithan aina ostaa Avast! Professionalin Home Editionin sijaan.

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Norton Internet Security 2005.

Niin miksi ei hyvä? Millaset on koneen speksit...millainen on koneesi kokoonpano (muistimäärä, prossu jne.) :)

Edit: Jos pelkkä virustorjuntaohjelma, niin Norton Antivirus 2005. Tuo ei yksinään kovin raskas ole ja asiansa hoitaa.

Viimeksi muokattu: 14.02.2005
  5. JackFlori

JackFlori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Norton on ei hyvä luultaasti ihan omasta syystä, kun ei osaa käyttää lähinnä palomuuria. Ja nyt kun vaihdoin nortonin antiviriin löyty koneelta 7 uutta pöpöä ja antivir osas poistaa entisetkin pöpöt jota norton ei osannu
    Mites sitten palomuurit?, Sygatea ja ZoneAlarmia on jo ehdoteltu onko mitään suuria eroja?

Ja ei enää noita hinta jauhamisia...

6. AlpoP

AlpoP Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nämähän on näitä "mulla on paras!" -juttuja aina mutta itse kasailen ja ylläpidän koneita ns. puoliammattimaisesti ja olen tuupannut tuota Panda/ZonAl -yhdistelmää tuonne maakuntaan aika paljon ja palaute on ollut positiivista... Helppo konffata ja simppeli käyttää vaikka ei välttämättä tuntiskaan k.o. ohjelmatyyppien sielunelämää kauheen syvällisesti. Hae ZonAl mbnetin sivuilta ja kokeile tuutko toimeen sen kanssa... sillähän se selviää:)

7. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaspersky Personal Antivirus on ainakin mulla toiminut virussoftana hienosti; On tehokas ja simppeli, eikä jätä pulaan, sekä tulee päivän mittaan useampia päivityksiä.

Viimeksi muokattu: 15.02.2005

Jaa tämä sivu