1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä puhelin

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi geezer15 23.09.2012.

  1. geezer15

    geezer15 Member

    Liittynyt:
    23.09.2012
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mikä puhelin kannattaa hankkia? Olen opiskelija, joten netti pitää olla puhelimessa. hinta max 600e. Olen ajatellut Samsung galaxy S3, mutta saako samankaltaista halvempaan hintaan? Kiitos etukäteen vastauksista.
     
  2.  
  3. Murtagh

    Murtagh Member

    Liittynyt:
    30.08.2009
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Itse suosittelisin samsung galaxy s3.. todella hyvä luuri on ollut ja tulee olemaankin. Netin käyttö sujuvaa. Tietenkin kannattaa harkita nokia lumioita. :)
     
  4. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse päädyin galaxy Noteen, jolla hintaa n. 150e S3:sta vähemmän. Plussana iso näyttö, iso akku ja kynätoiminnit (esim autonaattinen n-asteisen funktio ratkaisu via wolfram alpha..)

    Tulossa vielä tuo android 4.1 ensi kuussa ja todennäköisesti tuo lisää nopeutta.

    http://www.edukas.fi/kayttajan_tuotearviot.cfm/ric_91
     
  5. simsim4

    simsim4 Member

    Liittynyt:
    21.05.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Note tosiaan on mahtava vaihtoehto mutta kannattaa miettiä et haluaako 4G:n ku sampalta tulossa S3 ja Note 2 4G:llä. Ja tietenkin on normi Note 2 ja Nokian tulevat Lumiat.
     
  6. geezer15

    geezer15 Member

    Liittynyt:
    23.09.2012
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11