Tarppi saa luvan laittaa seuraavan kuvan, koska Condemned -pelisarja on kyseisessä kuvassa ainakin kyseessä...
Voi elämä!!pitää laittaa ens kerralla vielä vaikeempi arvattava ja vaikeempi kuva eli oikea vastaus Max Payne
Kyseessä aikaisemmin oli siis Condemned Criminal Minds. Ehdin vielä viimeisen kerran käymään pikaisesti koneella tässä.
Korjaappa vielä kun joskus koneelle tulet Bobbex tuo pelin nimi punaiseksi koodilla . Ja sitten itse asiaan, tässä uusi kuva. Jälleen ei mitenkään vaikea, joten nopeuskisaksi varmasti menee. EDIT1: Hitto trage, kerkesit ensiksi
Koodin voi kirjoittaa tietenkin, mutta hiirellä maalaa (valitse) teksti ja paina viesti kentän yltä [I] (Kursiivi) ja ["] (Lainaus) välissä olevaa penseliä, jossa punaista maalia (Punainen väri).
Ghost Recon : Advanced Warfighter 1 tai 2. Nyt en oikeen muista kumpi versio on kun käyttöliittymä on erittän samanlainen.
Pitäisi olla kyllä helpoimmasta päästä, eli siis tässä uusi kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=1846587.jpg
anteekisi miles.. en huomaanu viestiäsi kun kirjoitin jo itse omaa.. sama aikakin 15:48 Pahoittelen, täs on ny sitten kaks uutta kuvaa arvattavana
Edit: Väärään ketjuun, anteeksi. Pistän tänne pian kuvan. Edit2:Joku muu saa sittenkin pistää kuvan, mulla ei taida olla mitään peliä asennettuna, mitä tässä ketjussa ei olisi jo arvuuteltu.