Juu, samaa mieltä tuosta ettei se maailmaa kaada jos tulee toisella kuvalla jo kerran arvuuttettu, mutta suotava pyrkimys lienee kuitenkin se että uutta peliä putkeen(tämä toki helpottaa pikkasen kun voi listalta pätkiä pois jo "käytetyt".
Olisi ihan kiva jos Dwnldz_5 laittaa ton linkin kuntoon... E:huomasin että tuosta listasta puuttuu tuoThe Simpson Hit & Run
Mistä listasta? Ekalla sivulla, katso "patchi 1.0" lista. Joka näkyy vielä tälläkin sivulla. EDIT: Aakostin ton ylempänä olevan listani. Sutjakasti menee OpenOfficen Lasketataulukossa. EDIT2: tansju oivalsi miten koko lista syntyy aakostettuna. Minä tilaa säästääkseni editoin vain oman listan. EDIT3 Mulla oli listassa alunperin N-alkuisena Onko syytä laittaa Bionic Commando (NES peli)? Poikkeaako eri alustojen ruudut tossa niin paljon, että NES on tarpeellinen?
EDIT1:Ensimmäisen sivun lista on nyt ajan tasalla, sielä voi siis tarkistaa onko jotakin peliä jo arvuuteltu. Ja samalla VOISI tarkistaa säännöt
Mulla oli listassa alunperin N-alkuisena Bionic Commando (NES versio) Jos ottaa mallia vaikka Mission Impossible II (C64 versio) tai North and South (Nintendolle).
Joo paljon fiksumpi se tuolla tavalla on, en tuota pahemmin ajatellut kun vaan leikkailin nuo listat yhteen, tosin ei varmasti Spotlessille ole paha nakki tuo meikäläisen virhe korjata. EDIT1: Voisi ihan mielenkiinnosta lisätä pelien perään alustan. Tämän ei tietenkään tarvitse olla mikään pakko, mutta ajatuksena mielestäni ihan hyvä.
Suurinosa kiitoksista kuuluu kuitenkin BforeDusk:lle, hän käsittääkseni laati listan sivulta 44->, minä sitten vain liimailin ne tuohon alkuperäiseen . Ja sitten itse asiaan, kukakohan mahtaa olla kuvanlaitto vuorossa, vai odotellaanko tässä vielä vahvistusta johonkin peliin?
Jep (ei kyllä tuotaa ärrää perään mut ihan sama) Edit: tanj(en muista nickin loppua), se on queston vuoro Edit2: Oikea vastaus: World of Warcraft: The Burning Crusade Edit3: Hohoo systeemi on tehny tuosta nimestä linkin. Pahus. Mut kai ne linkitkin erottuu
-sju, mutta ei tuo puuttuminen mitään haittaa , ja nyt pääsen heti naputtamaan säännöistä, lisääppäs Dwnldz_5 nyt vielä tuohon vahvistus viestiisi tuo pelin nimi punavärillä, eli ubb-koodi olisi . Ja sitten toivotaan että Questo seuraa treadia aktiivisesti jotta saataisiin pian uutta kuvaa
Ei tuo kyllä Cod ole, mahdollisesti ehkä tosin CoD 4: Modern Warfare(en tiedä kun en tätä ole pelannut )