Tulipas sinänsä harmillinen tilanne sillä, juuri sillä aikaa kun hyväksyin vastauksen jo, niin T0nDee heitti tarkalleen oikean vastauksen, mutta päättäkää keskenänne kumpi laittaa uutta, niin ei synny riitaa. ^^ Edit. pistäkää vaikka kumpi ekana kerkeää.
No pistä sitten uutta, kuten sanoin laittakaa kumpi kerkee. ^^ Enhän mä pysty kumoamaan tuomioita, jos ne on kerran annettu. Mutta mun mielestä on reilua kumpaakin kohtaan, se että molemmat saa mahdollisuuden, eli kumpi vaan kerkeää. :S
Olis taas uus lista arvatuista peleistä.. http://www.driveway.com/y2h2p2z1d3 Listan pelit on 01. maaliskuuta klo 18.55 asti laitetuista peleistä.
äläkää ny vikisemään alkako jostain kuvasta, sama se mulla kuka sen laittaa... itellä ei nyt satu oleen yhtään kuvaa mut voin mä leikata jostain netin kuvasta jonkun osan...
juu eli Dragon Quest: The Journey of the Cursed King sehän on kasi siis eli oikein edit: numerot sekasin
Tuo on aikalailla 100% varmasti Grim Fandango ja jos se nyt tosiaan oli oikein, niin uusi kuva saa odottaa huomista, nyt kutsuu peti.
Noniin, tässähän tämä sitten olisikin:Avaa tästä Ja ei kyllä pitäisi olla mitenkään älyttömän vaikea, joten nopeuskisaksi taitanee mennä taasen.
Turha off-topic: Onnittelut näemmä tuo 1k on nyt kauniisti ylitetty jatketaan samaan malliin kyllä niitä pelejä riittää. ;D
Peli väittää olevansa ensimmäinen roolipeli joka on toteutettu täysin rts-tyylillä, tosin mielestäni Warcraft 3 ehti ensin. Lisää vinkkiä myöhemmin jos ei aukea vielä tällä.