1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä p2p ohjelmista paras??

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Ossi 28.05.2004.

  1. Ossi

    Ossi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    371
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joopa joo... kaikkea olen nyt kokeillu.. siis lähes kaikkia mahdollisia p2p ohjelmia... mutta ongelmia riitää... millään ohjelmalla en ole saanut imutettua yhtään mitään?? joko ei yhdistä serveriin tai lataus ei vaan ala.. kaksi päivää olen nyt tapellut ennenkuin yksi viisas sanoi että portit on tukittu!! eli ei voi imuttaa!!!! elikkä minulla on Home PNA oppilas asuntolassa... mikäs nyt neuvoksi?? kuulemma emulella voisi imuttaa jos kokeilee eri portteja.. mutta miten se tapahtuu niin siihen tartten neuvoja... vai onko parempia ideoita mielessä miten waretus saadaan käyntiin??
     
  2.  
  3. smirk

    smirk Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Otappa selvää mitkä portit on tukittu, varmastikki oman talosi verkkovastaava tai joku muu voi sen kertoa.
    Sen jälkeen tuon pitäisi olla helppoa, vaikken itse osaakaan emulen portteja muuntaa, kun en emulea käytä.
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2004
  4. Ossi

    Ossi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    371
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    uskaltaakos tuota mennä kyselemään?? siksihän ne portit on tukittu että tällaista ei harrastettaisi.. nämä p2p hommat vie nimittäin jonkun verran kaistaa.. elikkä yksi warettaa niin muilta menee silloin kaistaa... siksi tukitut portit.. näin kesällä saa olla melkein yksin siellä.. niinpä siitä ei olisi haittaa muille kun siellä ei ole ketään muita.. elikkäs saisikko niitä muuten selville kuin kysymällä?? tai jotain.. mitenkäs tuolta ircin kautta imuttelu.. kuulemma vaikea ensikertalaisen käyttää mutta saattaisi toimia..
     

Jaa tämä sivu