1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä on pelottavin leffa jonka ootte kattoneet??

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi Jammy_X 16.06.2005.

  1. Predah

    Predah Guest

    painajainen elmstreetillä toi kyllä mulle pienempänä hyvin painajaisia...eikö tosiaan oo tätä tai manaajaa kukaan maininnu? :eek:
     
  2.  
  3. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "The Thing" nuorempana varsinkin kun katsoi yksin ja pimeässä niin tuo oli se ns. kunnon kauhu/scifi leffa.
     
  4. DeLaRocha

    DeLaRocha Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon kans samaa mieltä Taikatimon kans. Nyt niitä on aika nostalgista kattoo.
     
  5. daavid

    daavid Member

    Liittynyt:
    05.01.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Event Horizon(Suom.Viimeinen horisontti) on kyllä Sci-fi/Kauhuleffoista se mitä hirvittää vieläkin katsoa yöllä.Se on ahdistava&pelottava.Suosittelen.Pääosaa esittää Sam Neil.
     
  6. Benu87

    Benu87 Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kauhuelokuvia olen nähnyt niin monia etten juuri muista mikä olisi ollut karmaisevin...eikä niitä "pelottavia" olekkaan kovinkaan monia, tai olen vaan niin tottunut niihin. Mutta äskettäin katsoin Kuolleiden aamunkoiton ja siinä oli jotakin joka nosti ihokarvat pystyyn. Aika karmaiseva elokuva.
     
  7. edse

    edse Member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kumpaa versiota tarkoitat?
     
  8. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Scary moviet on ollut pelottavia, ja odotan innolla sitä 4. No ei, ehkä joku niistä japanilaisista Ringeistä, olisko ollut 2, ootteko muuten nähneet sen Ring 0:n.?
     
  9. Digiface

    Digiface Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    612
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Manaaja. oikeestaan ainut oikeesti pelottava leffa mitä löytyy. käytii kaverin kattoo silloin ku se ennennäkemäton versio tuli leffateattereihin. olin ennen Manaajaa nähny useita kauhuleffoja ja kuvittelin Manaajankin olevan ihan "peace of cake",mutta väärässä olin. oli pelkotiloja useamman viikon leffan katsomisen jälkeen. olin silloin n. 22 v.
     
    Viimeksi muokattu: 17.04.2006
  10. zenn

    zenn Member

    Liittynyt:
    21.11.2005
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hitto joskus pienenä pelotti joku suomi kauhuleffa kovasti, mutta en muista nimeä enkä edes mitä siinä oikein tapahtu. Sen muistan, että jännä se oli.

    Eli se tuli joskus 80 luvulla. Hämärämuistikuva on, että jossain vaiheessa siinä joku vanha mummo virkkasi kiikkutuolissa jotain. Sinne mummon taloon meni joku kylään. Ja joku tanssilava kohtaus siinä muistaakseni myös oli.

    Se saatto olla joku minisarja myös.

    Aika hyvin jos tosta tunnistatte elokuvan/sarjan. Eikä se ole susikoira roi:)

     
  11. Digiface

    Digiface Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    612
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. Benu87

    Benu87 Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    [bold]Edse[/bold]
    Uudempi versio.

    Olisi hauskaa nähdä tuo See No Evil, jossa WWE:n Kane esittää kirvesmurhaajaa. Millonkohan tulee myyntiin, vai tuleeko ollenkaan?
     
  13. zenn

    zenn Member

    Liittynyt:
    21.11.2005
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Digiface: kyllä se varmasti on tuo painajainen minisarja. Vaikee löytää yhtää kuvaa siitä. Oiskohan toi sarja jossain vielä myynnissä?
     
  14. kingtoni

    kingtoni Regular member

    Liittynyt:
    24.11.2003
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Omen trilogia.

    Nykyisistä "kauhu"leffoista jää jotenkin huono maku suuhun. Kaikki ovat sitä samaa mössöä; säikyttelyä ja shokkiefektejä. Vanhaa kunnon ahdistusta ja sitä tunnetta, ettei uskalla mennä pimeeseen nukkumaan on vaikeaa saada noista leffoista.
     
  15. Aanselmo

    Aanselmo Member

    Liittynyt:
    30.04.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllähän nyt ensimmäisenä tulee mieleen Stephen Kingin Uinu, uinu lemmikkini. Lapsen kuolema aiheena todella ahdistava ja kohta jossa poika vuolee Morgan Freemanin akillesjänteen veitsellä halki on syöpynyt ikuisesti muistin syövereihin. Hohto tietenkin kaikkien aikojen kauhuleffa. Viimeisin joka sai ihon kananlihalle oli alkuperäinen Grudge, yöllä yksin pimeässä kaiuttimet täysillä...
     
  16. Jasserii

    Jasserii Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2005
    Viestejä:
    239
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nuorempana ei uskaltanut pimeällä katsoa peiliin Long Kiss Goodnightin takia :D
    Hohdosta tuli nuorempana myöskin painajaisia.
     
  17. hanMIES85

    hanMIES85 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2006
    Viestejä:
    222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Leffat ei pelota. mut joskus kakarana "Outerlimits" sarja kyl laitto pelkään. olispa TV:llä viel samanlainen vaikutus ku lapsena liittyen pelkoon.
     
  18. Schwein

    Schwein Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  19. Jezzmar

    Jezzmar Member

    Liittynyt:
    04.07.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Blair Witch Project ilman muuta. Erinomainen osoitus siitä, että elokuvassa ei tarvitse olla kalliita erikoistehosteita ollakseen hyvä/pelottava. Pelkällä pimeällä metsällä saa jo ihmeitä aikaan :D
     
  20. caXcaX

    caXcaX Guest

    Mun mielestä Scream on aika pelottava. En oo kattellu noita oikeesti sairaita elokuvia, mutta sen voin sanoo, että MUN mielestä Texaasin oottorisahamurhaajassa ei oo mitään pelottavaa. Mieleipidekysymys tietysti, mutta mun mielestä se oli vaan cool :D
     
  21. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    pienenä pelottavimpii oli hopeanuolet joista näin aina painajaisii mut nyt en oo mitään tosipelottavaa nähny.. ring on ainoo leffa josta muistan nähneeni unia joten sanon sen.. saw ei mun mielestä oo pelottava vaan ahdistava niinkuin monet täällä jo sanoivatkin..
     

Jaa tämä sivu