Kyllä parhaimmistoon kuuluu tietysti COD2, mutta ehdottomasti parhain taitaa olla God Of War, josta tuo quotekin on Prince Of Persia sarjaa on tullu pelailtua, varsinkin nämä pelit joissa on hyvä tarina kiehtoo... Gran Turismot oli aika tiukkaa tavaraa ja NFSU 2 kolahti kun kivi. EDIT:TYPOT
HALO 1 ja 2: campanja useita kymmiä kertoja läpi, yksin ja kavereiden kannssa+netissä useita tunteja peliä Wolfenstein Enemy Territory: oikeastaan ainut peli mitä jaksaa pc:llä pelata aivan mahtava ja sit muutama mainihtimisen arvoinen peli Far cry predator: x-box 360 parhaimmistoo kuten ghost recon x-box 360:lla
No tottakai Prince of Persia the sans of time ja warrior within. Flatout 1,2 Gta3 Street legal racing redline Need For Speed sarja (alusta asti hyviä) The Sims2 pikkupelejä:Super Mario Bros 1 ja 3 Porrasturvat ja rekkaturvat
öö Virtuallyjenna.. pelasin äskön aika hyvä, (LOL) mun mielestä ehkäpä Final Fantasy VII ja Deus ex..
siis kamoon, eikö muka kukaan oo sanonu Gothic 1&2, se on ehdottomasti se paras jos kaikista pitää sanoo, tietenki gta:t, ja BG:t on mahtavia, mut Gothic on paras, taitaa olla ainut peli missä oon ite jopa kauan aikaa vaan metsästellyt ja tutkinut mettiä ilman että on ees ollu mitään "pakkoa", esim. jotain tehtävää. Ei vaan oo saanu oikeen kunnon huomiota, ainakaan suomessa, ykköstäkään ei oo taida olla saatavana muutaku gold packis kakkosen rinnalla. Kokeilkaa ihmeessä, luulen et jos joku tietää pelin ois kyllä varmaan maininnu ku se on vaan niin loistava!
Command & Conquer: Generals Zero Hour Ihan huippu peli ja jäin pitkäksi aikaan koukkuun. En ollut koskaan ennen pelannut C&C:n pelejä, ja nytten ootan innolla seuraavaa osaa.
Vähän päivitystä.. Tykästyin battlefield 2, joka on tämän hetkinen lempipelini, joten kuuluu selvästi parhaat pelit listalleni
Half Life 2 Final Fantasy 7 Shadow Of Colossus C&C Generals (Zero Hour kyllä enemmän mutta kuitenkin) Resident Evil -sarja Tuossa nyt ainakin tällä hetkellä parhaat jotka tulee mieleen.
PS 1 ja 2 Metal Gear Solit 1 ( mgs ) [bold]Final Fantasy 8[/bold] ( FF8) Point Blank 3 PC [bold]Half Life 2[/bold] ( HL-2 ) Conter strike sorsa ( CSS ) F.E.A.R 85% peleistä jota olen pelannut ovat ollet hyviä mutta tossa yllä jotka ovat enemmän kuin hyvä eli WOW elämyksiä mulle vaikka HL-2 on pelkkä FPS peli niin siinä on jokin juttu vaan mikä puuttuu muista FPS peleistä se oikea tunnelma ja fiilis
nyt on tullut jonkin verran pelattua rise of nations: rise of legendsiä ja olen aika mieltynyt peliin
Näitä kun on niin monta enkä sitä parasta osaa valita niin sanotaan kaikki Super Nintendo Super mario 1,3 [2 on kaameeta sontaa ] Super mario karting Donkey Kong 1,2,3 Playstation 1 gta 1 metal gear solid tenchu 1,2 tekken 3 Playstation 2 Pro evolution soccer 1-5 PC age of empires 2 (ostin ensimmäisen pc:n tätä varten ) starcraft Total war medieval
Donki Konkit on muuten täyttä rautaa, varsinkin Donkey Kong Country. DKC:ta tuli tahkottua SNESillä aika paljon. Voisi kaivaa jossakin vaiheessa tuon kaapista ja alkaa taas tahkoamaan