Tässä oma top 1 eri tyylin peleistä: Half-Life 1 [Aikanaan huomattavasti kovempi juttu mitä HL2] Uru - Ages Beyond Myst (+lisäosat) [Yksinkertaisesti HUIKEA maailma] C&C - Red Alert 1 [Lajinsa paras!] Toca Touring Car Championship [Tätä hakattiin aikoinaan 4 jätkää samalla koneella =)] NHL 95 =) [Tätä en osaa perustella.. Jotenkin vaan iski sillon aikoinaan] Tapan Kaikki 3 & 4 [Paras kaksinpeli mitä on] Muita suosikkeja: Doomit, Wolf 3d, Return to castle wofenstein, Far Cry, CS Source, HL 2, Myst-saaga, CoD 1 & 2, WarCraft 2, StarCraft, C&C - Generals, NHL (kaikki paitsi 96), UnReal 1 & 2 & Tournaments, NFS Sarja, Rainbow 6 sarja, Descent Trilogia, Falloutit, Diablo 2, Broken Sword 1 & 2, Crusader - No Remorse & No Regret Ai niin 1 vielä.. Not Pron ;P
suurinpiirtein tässä järjestyksessä Grim Fandango TES: Morrowind Settlersit Thief 1&2 näitäkin on tullut tahkottua World of warcraft Medal of honor allied assault Call of duty uo Fallout Edit. tosiaan, diablo II ja LoD meinasi unohtua
Max Payne 2 tullu pelattua aika paljon ja sitte Tony Hawk 3, 4, underground 2 niihi jää koukkuun ku nii paljon asioita mitä kokeilla xD
Fallout 2 (PC tai Mac), Speedball 2 (Amiga500), Turrican 2 (Amiga500) siinä kovien kakkosten listä. ^^ Toki löytyy monta muutakin yksilöä, joiden kanssa on vietetty herkkiä hetkiä, esim. Wings of Fury (Amiga500) - ainut lentopeli, josta olen ikinä pitänyt. Ääh, pakko vielä lisätä pari mahtavaa Amiga peliä: Shadow of the Beast 1/2/3, Another World (todella todella hyvä, mahtava, loistava), Goal, Populous 2, Defender of the Crown, Pirates, Sensible Soccer, Battle Chess, Xenon 2, Bionic Commando, Rainbow Islands..... ja lista jatkuu.
ihmettelelin ettei kukaan sanonut Elder Scrolls 4:sta.. Se ei vielä mikään klassikko ole mutta on paras. Red Alert 2 ja America's Army ovat myös todella hyviä
Juu ei tätä ole unohdettu, ei vain nouse ihan klassikoiden tasolle. Mutta uusista peleistä minun top-3:ssa.
mäki oon tota Heroes 3 completea tahkonnu joskus 16h putkeenki... mahtava peli. ei vaa enää innosta kun on pelannu liikaa sitä