Oih, totta! Ajatuskatko taisi kyseisen pelin kohdalla tulla, on nimittäin vain kuukausia kun viimeksi pelailin kyseistä peliä! Vetovoima ei ole kadonnut minnekään ja äänet+loistava musiikki karmivat edelleenkin selkäpiitä...
En muista olenko tänne jo kirjoitellut mutta parhaat pelit mitä ikinä olen pelannut ovat: Tarinaltaan/henkilöiltään/pelattavuudeltaan: Halo 1 Halo 2 Halo 3 Grafiikaltaan/pelattavuudelta: Crysis
Jos ykkönen pitää sanoa, niin kyllä voiton vie SSBM. Eli Super Smash Bros. Melee Jotain 350 tuntia sitä mun kotona pelattu, mikä on musta aika paljon.
PC: Battlefront 2 AoE III DoW koko sarja Battle for middle-earth 2+lisäri PS ja PS 2: Battlefront Final fantasy sarja
sw:battlefront 1&2 (pc tai ps2 oon jaksanu ekaa osaa pelata ny 4 vuotta (2vuotta ps2 yksin ja kaverinkaa ja 2vuotta netis koneella) ja kakkosta pelaan ps2:lla eikä kumpikaan kyllästytä vieläkään Battlefield 2142 (pc) mahtava nettiräiskintä peli varsinkin titaani taistelut Sly 2&3 (ps2) näitä kahta jaksaa pelata läpi monesti tosin ei monta kertaa kuukaudessa mutta kyllä jos rauhallisesti etenee niin on 1-2 viikkoo nii on läpi vedetty niin että kyllä tuo ajanvietettä on parhaimmillaan olen jaksanut molemmat vetää 7kertaa läpi ja ei kyllästytä
mum mielest kyll toi doom 3 o iha huono... tyyliin *kävelet huoneen toiseen päähän valot sammuvat ja ököjä alkaa tulla tuosta noin vaan.. noh tapat ököt menet seuraavaan huoneeseen siellä ei ole mitään noh sitten taas seuraavaan kaikki on aluksi ihan okei mutta kun menet huoneen keskelle kaikkialta kaappien takaa alkaa tulla ties mitä ihmelisimpiä ököjä... ja tätä kaavaa toistuu koko peli..ja peli on ihan liian putkilomainen ja toistaa itseään KOKO AJAN
Parhaita ovat vanhat Mariot. Erityisesti Super Mario World. Ja sitten NFS pelit, BF2, Test Drive Unlimited ja toivottavasti Rainbow Six: Vegas yltäisi tänne, kun saan sen. E: Ja vielä Star Wars Battle Front.
Tässä näitä "parhaita" pelejä, mitä olen pelannut/pelaan: Bioshock Call of Duty 4: Modern Warfare Command & Conquer kaikki osat, paitsi tod.huono FPS Renegade Day of Defeat: Source F.E.A.R GTA kaikki osat, paitsi GTA: Londonia en ole kokeillut. Half Life 1 - 2 + episodet 1 ja 2 Halo Combat Evolved Max Payne 1 - 2 Metal Gear Solid 1 - 3 Red Orchestra S.T.A.L.K.E.R Team Fortress 2 On todella paljon hyviä pelejä, ja paljon "ok" pelejä, mutta nuo ovat jääneet parhaiten mieleeni, ja osaa noista pelailen paljon vieläkin. Mutta mikä onkaan kaikkein paras, sitä on mahdotonta sanoa. Kiitos! EDITTIÄ: Kuinka saatoinkaan unohtaa Half Life 1 lisäosat: Blue-shift ja Opposing Force. Loistavia olivat!
Paha sanoa yhtä. Joutuu sanomaan paljon huippuja. -Final Fantasyt -Metal Gear Solid 1-3 -Sonicit -Super Mariot, varsinki Super Mario World -Resident Evil 4 -Command & Conquer ja Red Alert -Doom -Diablo -Half-life & HL 2 -Monet Castlevaniat -Warcraftit ja WoW -Monet Zeldat -Star Control 2 -GTA:t myös hyviä -Crash Bandicootit (hyviä pelejä ainakin sillon joskus) -Quake 2 -Age of Empires -Settlers -Elder Scrolls IV: Oblivion -Chrono Trigger -Secret of Mana -Chrono Cross -Breath of Fire III -Suikodenit -Ääh ja monet muut jRPG:t -Commander Keenit -Max Paynet -Streets of Rage 1-3 -Mortal Kombat -Cannon Fodder -Carmageddon 2 -Death Rally -Monkey Islandit -Grim Fandango -Earthworm Jim -Ratchet & Clankit -Soul Calibur -Worms -CoD -pelisarja -Unreal Tournament -CS 1.6 ja Sourceki menee -Far Cry -(Crysis), erittäin hienon näköinen, muttei muuten kummoinen pelinä -Theme Hospital -Heroes of Might & Magic -sarja Ja vielä mietin jäikö jottai pois. Tuossa semmosia hyviä taikka muuten nostalgisia. Falloutteihin vois tutustua, kaikkialla kehuttu.
En voi sanoo et nää on parhaat pelit mitä ikinä pelannut. Mut on kolahtanut erittäin hyvin mulle. Hitman sarja(PC) GTA:t(konsoli) MGS:t(konsoli *duh*) Call Of Duty sarja(PC versiot/IW:n käsialaa olevat) Resident Evil sarja(konsoli) Battlefield 2142/2(PC) Swat 4(PC) Ja mainitsemisen arvosia on ainakin Condemned Criminal Origins(PC - hauska mättö/kauhu peli) F.E.A.R(PC - ei tästä varmaan tarvi edes mitään sanoo) RainBow Six Vegas(PC) Operation Flashpoint Armed Assault
hmm... vaikee kysymys, mut ainaki CSS on iha sika hyvä peli.. Diablo 2 lord of destcruction on kans iha SAIRAAN hyvä peli... hl2 sarja,garry's mod, gta sa,nfs sarja,cod4,halo 3... siinä hyvii pelei (ruvetkaa pelaa gladiaatusta se on ilmanen netti peli, iha sika hyvä) tos rekkaamis linkki: http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=16083
Elikkä Perfect World on yks parhaist ja sit se kännykän matopeli, joskus vuos sitte pelasin kans diablo 2 lord of destructionii, iha kiva hack n'slash peli mut siihe kyllästy ku oli 96 lvl hammeri ja eni ja perf hammer eq.... aion kai ite jostai hommata CSS..
Pc: Wow Xbox: Fable - The Lost Chapters Halo & Halo2 Urban Chaos - Riot Response Fahrenheit Ps2: Final Fantasy X Tuossa parhaimmat. Just kahtelin xboxin saveja niin 273 pelin tallennukset löyty. Jotain joskus pelaillu
Eikö porukka tykkää vanhoista kunnon Heroes of Might and Magic-peleistä? Itse kyllä pidän osia 1-3 aivan älyttömän onnistuneina, kolmosta tulee vielä nykyäänkin hakattua todella paljon. Uraa uurtavia pelejä olivat kaikki.. Resident Evil-sarja on kans ollut todella hyvä, tunnelma on miltei joka osassa ollut loistava, samoin kuin miljöö. Command & Conquer: Tiberian Dawn, tämä peli vei minulta pienenä poikana yöunet puoleksi vuodeksi. En itse omistanut tietokonetta ja en pystynyt muuta ajattelemenaan kuin ko. peliä. Oli se hiriviää aikaa...