Tässä muutama: - Counter-strike source - Day of defeat source - Call of duty 4 - Crysis - Bf2 ja lisäosat No tuossa oli ne parhaimmat
ei järjestykellä ole merkitystä mutta COD 4 MOH airborne BF vietnam sekä 2 jotka tosin ovat jäänee jälkeen kun tuo cod4 vie niistä voiton mennentullen CSS hakattua muutamasti osuva peli mutta liian epärealistinen. americans army pelissä eniten parasta on sen ilmaisuus suosittelen kokeilemaan
GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Super Mario 64 GoldenEye 007 Tekken 3 Far Cry CS:Source Half-Life 2 Mass Effect Forza 2
Hmm.. paras peli mitä olen palnnut... Ei nyt tule mieleen mutta listaan tähän mitkä ovat vaikuttaneet suurestii pelaamiseeni: Elder Scrolls IV: Oblivion (Tätä jaksaa tahkota aina vain) Legend of Zelda: Ocarina of Time(Eritääin hyvä peli ikä huomioon ottaen. Tarina on hyvä) Star Wars: Koko JEDIKNIGHT ja KOTOR sarjat( Pelit vain yksinkertaisesti toimivat) GTA: Vice City ja SA(Näitäkin jaksaa tahkota ja modit lisäävät peli-ikää)
Helppo kysymys, Grand Theft Auto San Andreas, ja myös Vice City. Kaksi niin loistavaa peliä että ei voi muuta sanoa. Sitten kakkoseksi tulee Call of Duty 4 Modern Warfare ja Halo -pelisarja. Kolmosen paikan saa Battlefield 2, ja Need for Speed pelisarja.
CS:S DOD:S Naruto ultimate ninja yks ja kaks BF2 BF:vietnam Deer hunter 2005 ja kaikista paras on kännykän matopeli
Ei hitsi nyt tuli mieleen kasa näitä vanhoja DOS pelejä mitä olen pelannut joskus 4+ vuotiaana. Dyna Blaster (se vaan oli yksinkertaisesti niin uskomattoman hyvä peli! hyvä idea! kokeilempas ladata tämän jos vaikka dosbox toimisi vistalla) Commander Keen -sarja (PC tasohyppelyjen kuningas) Doom II (ykköstä en koskaan pelannut mutta tämä upposi hyvin )
Tämä on taas näitä mihin on mahdotonta antaa yksiselitteistä vastausta, vastaanpa vaihtelun vuoksi genreittäin. RPG Fallout 2. ykkönenkin oli hyvä, mutta kakkonen parempi. Final Fantasy 7 on kanssa aivan mahtava, mutta lineaarisuus syö pisteitä. FPS Half-Life, ykkönen jätti semmoisen fiiliksen, ettei siihen ole mikään peli sen jälkeen pystynyt, lähelle päässeitä Call of Dutyt ja HL2 episodeineen. Ja tietysti Doomit (1&2) ovat jättäneet niitä pelanneeseen pikkupoikaan ikuisen jälkensä, Doom 1 sai minut aikoinaan hommaamaan äänikortin. RPG/FPS Hybridi System Shock 1 ja 2 täysin tasaväkisinä, ykkönen olisi parempi ellei kakkosesta löytyisi moninpeliä. Bioshock ei aivan näiden kahden tasalle pääse rajoittuneesuutensa vuoksi. Deus ex ykkönen on myöskin tämän genren kärkisarjaa. Autopelit Rally Championship 2000, ei maailman hienoin, mutta kerrassaan loistava rallipeli. Jotenkin Richard Burns Rally ei vaan sytyttänyt samalla tavalla. Live for Speed on kanssa aivan loistava, etenkin realistisuuden puolesta, mutta yksinpelin puute pudottaa sijoitusta. Autopelit (arcade) Need for Speed underground 2, Colin McRae Dirt, pääsee hyvin lähelle, mutta ei kuitenkaan saa samanlaista pelausvimmaa päälle. Strategia Voitto menee Civilization ykköselle, koska se vastaa suurelta osaltaan meikäläisen historian opetuksesta. Lähelle pääsee myös Alien Legacy ja Steel Panthers Strategia (4X) Voittajana vieläkin pelattavana oleva Space Empires V, tiukasti perässä Stars! ja VGA Planets. Yksinpelattavista ehdoton ykkönen Master of Orion. Myös Jagged Alliance sarja ansaitsee tulla mainituksi tässä yhteydessä. RTS Red Alert voittaa, koska sitä tuli aikoinaan kaverin luona pelattua lanissa satoja tunteja, etenkin rules.ini muokattuna. Uudemmista World in Conflict ja Universe at War. MMO Ultima Online jätti jälkensä, mutta nyttemin se on unohtunut ja tällä hetkellä aikaa vie EVE. Wowiakin tuli pelattua, mutta syvyyden puute jättää sen kauas kärjestä. Kunniamaininnat menee Jumpgatelle ja Pirates of the Burning Sealle, molemmat kunnianhimoisia yrityksiä, mutta toteutus jäänyt puolitiehen. Seikkailu Kaikki wanhat Lucasin ja Sierran seikkailut, muitten yläpuolelle nousee Sierralta Space Quest sarja ja Lucasilta Monkey Island sarja sekä Grim Fandango. Toimintaseikkailu Fahrenheit, ei oikeastaan kilpailijoita, ei ainakaan mitään mainittavia. Avaruusräiskintä Elite oli nuorempana kestosuosikki ja vielä tänäkin päivänä kelpo peli, hyvänä haastajana Wing Commanderrivateer. I-War 2 ja X-sarja on uudemmista ainoat mainittavan arvoiset. Puzzle TIM on yksi ainoita puzzle pelejä jota olen tosisssani jaksanut pelata. Hacker Evolutionia jaksoi kanssa hetken. Lisäksi on sekalainen määrä erilaisia klassikkopelejä, joita tulee vieläkin aika ajoin pelattua, GTA (kaikki), Knights of the old republic (1&2), Penumbrat, Terra Nova, Colonization, Flight Simulatorit, Falcon (3&4), Stacraft, Warcraft 3, UFO Enemy Unknown, Serious Samit, Duke Nukem 3D (tähän tuli aikoinaan tehtyä karttoja urakalla), Death Rally, Settlers 2, Rock'n'Roll Racing (SNES). Muitankin on mutta nuo nyt tulivat äkkiseltään mieleen (ja samalla tunne, että ehkä minä sittenkin pelaan liikaa)
Ei yksin kertaisesti kykene mainitsemaan yhtä parasta, tai edes muutamaa kaikkien aikojen parasta peliä. Mutta tässä suurin piirtein parhaimpia ikinä pelaamiani pelejä. - Last Ninja II ja III (C64) - Scramble (Moorrotipyöräpeli, ei samanniminen kökkö avaruuspeli, C64) - Rambo III (C64) - Super Mario(t) (NES) - Castlevania (NES) - Metal Gear (NES) - Zeldat (NES) - Ninja Gaiden (Ninja Ryukenden) 2 (NES) - Stunt Race FX (SNES) - Super Offroad (SNES) - Mortal Kombat 1&2 (SNES) - Wolfenstein (PC) - Stunts (PC) - UFO: Enemy Territory ja Terror from the Deep (PC) - Geoff Grammond's F1GP2 (PC) - Syndicate (PC) - Duke Nukem 3D (PC) - Need for Speed 1&2 (PC) - Half Life 1 (PC) - Max Payne 1&2 (PC) - Gran Turismo 1&2 (PSX) - Soldier of Fortune 1 (PC) - COD UO,2 ja 4 (PC) - Need for Speed: Underground - Doom 3 - Oblivion - Crysis Ja monia monia muita ikimuistoisia klassikoita...