Itselläni tuo taitaa olla Monkey Island 2. Sen huumori on niin hauskaa ja nuo vanhat Sierran seikkailupelit on muutenkin hauskoja.
heh.. noi curse of the monkey islandit oli kyl kivoi.. sopivasti huumorilla höystetty. yksi parhaista noista ongelman ratkonta peleistä..
Carmageddon 2 oli aikanaan todella hyvä peli. Mutta paras peli, jota minä olen pelannut, on Icewind Dale 2. Olen kokeillut monia pelejä kuten: uutta command and conqueria, titan questia, warhammer: dawn of waria, Elder Scrolls: Oblivionia ja jopa wowiakin. Mikään ei ole ollut Icewind Dale 2 veroinen. Jos joku tietää jotain Icewind dalea vastaavaa uutta peliä niin kertokaa ihmeessä.
Paras peli mitä oon pelannu on Wolfenstein Enemy Territory ja Battlefield 2 sekä Flight simulator 2004.
betheseda on ilmeisesti tekemässä fo3:sta fps-pelin, joten siinä ei tule oleen yhtään mitään uutta. noita pelejä on tehty niin helvetisti, että on ihme jos ne saa siitä revittyä enemmän kun jonkun stalkeria vastaavan. mutta pitää toivoa parasta.
No tässäpä parhaimpia, jonkinlaisessa aikajärjestyksessä: Zoiz [Lankku] Speedball2 [amiga500] It Came From The Desert [amiga500] (miksi muuten siinä sairaalapako-kohtauksessa pystyi potkimaan niitä potilaita?) Cannon Fodder [Amiga500] Dune [Amiga500] Dune kakkonen oli ihan hyvä myös, muistan kun pelasin viimeistä kenttää ja rakensin tankkeja aivan helvetisti viimeistä hyökkäystä varten, laitoin ne etenemään vihollisen tukikohtaan: tuloksena jumalatonta tökkimistä. Jätin pelin jökkimään, menin paskalle, kävin syömässä, rappasinpa pyörääkin varastossa jonninaikaa... tulin tarkistamaan: Tankit jökkii vieläkin menemään, eikä edes kohteessaan. Amiga oli aika kovilla! Näistä uudemmista tieten: Deus Ex System Shock 2 Fallout 1&2 etc..