Tykkään ite pelata: -Wolfenstein enemy territory -Counter Strike Source, CS 1.6 -Far Cry -Half life 2 -Halo 1 ja 2
kyllä se on tuo eu3 harmi ettei kaikki siitä läheskään tykkää vaan paras nautinto jonka se heille antaa on vesilinnnun heittäminen, mutta minun ehdoton lempi-peli.tietysti feat cod2 on aika kivoja.
-ET -BF2 -TC:ELITE -Far Cry -FEAR Combat -Stronghold: Crusader Siinäpä ne 6. parasta on melkeimpä järjestyksessä. Varmaan peli jota olen eniten pelannut on Arkanoid . Sitä tuli ennenvanhaan 486:lla räiskittyä ja paljon! Pitäisi varmaan taas joku kerta yrittää päästä viimiseen kenttään. :
Minun lista on aika klassikko painoitteinen, enkä ottanu konsoli puolen pekejä nyt tässä huomioon: X-COM sarja Fallout 1&2 GTA SA tai 3 Starcraft Jagged Alliance
BF1942 modit FH ja Finnwars BF2 modit PR ja tulevaisuudessa varmaan FH2 ps.perus BF2-vanilla on kyllä mielestäni vähän huono
Super Mario Final Fantasy VII Fallout GTA Vice City Tärkeitä ja parhaita pelejä.Pelattu moneen kertaan läpi.
pakko sanoa WORLD OF WARCAFT!!! vaikka olen pitänyt hiukan alle puolen vuoden tauon mutta nyt kesällä kyllä ajattelin ostaa lisää peli aikaa
tos on muutama parhaist pelaamistani peleistä: BF 2 ja 2142 Fable S.T.A.L.K.E.R FEAR Oblivion WOW Dungeon & Dragon ja netist ladattavat ilmaispelit: 9Dragons 2Moons Tales of Pirates ei tuu nyt enempää mieleen mut kyl niit on viel muutama
Blood Doom 1-3 Shadow Warrior Dino Chrisis 1-2 CS:S Half-Lifet (erityisesti 1) Resident Evilit (1-3 + Code:Veronica X)