Tällä hetkellä tulee World of Warcraftia pelailtua, mutta kyllä se Elder scrolls III: Morrowind vie voiton roolipeleissä. FPS peleistä Painkiller on siedettävä joskin alkaa tympiä melko nopeasti
Final Fantasy 7 on ainakin paras. Korkeilla sijoilla ovat mulla myös Tony Hawk-sarja ja Gta Vice City.
Omaan mielenlaatuuni ovat uponneet ehdottomina suosikkeina GTA:t ja Max Paynet. "Aitoja" ihmisiä, paikkoja ja tapahtumia. Juoni ja/tai poikkeamanvaraa ja paljon huumoria. En pidä örkkimörkki-mutantti-räiskinnöistä, vaan joko realismia tai huumoria. Hyvänä kakkosena FEARin psykologispainosteinen ammunta. Far Cry oli hyvä siihen asti, kunnes lehmänläjän näköiset kynsiniilot hyppivät silmille.
Onhan noita muutama: Day of the tentacles Sam n' Max Heroes 3 complete + wake of gods Oblivion Far cry Half life 1&2 Warcraft 1&2 + monia muita mitä tässä ei nyt muista. vaikea sanoa, vaan yhtä hyvää ku niitä on niin monta
Neuvostoliiton juoni eli Tetris on peleistä paras. Miten palikoista onkin saatu niin viihdyttävä? Moderneista pelesitä BF2 on paras, jatkoa odotellen...
Total Annihilation on Parhain peli ja viel ihan ensimäinen peli mitä pelasin. Mä kehun tättä peliä aivan sairaasti aivan mahtava 3D grafiikka kun ajatelee vuonna 1997 tehty peli milloin 3d oli vastalulla. Mahdolisuus keksiä aivan mahtavia armejan ja mahtavia suunitelmia ja puolustus keinoja löytyy laidasta laitaa mut se kumpi on viksumpi voitaa aina. Mä suositlen kokeleilmaan tättä peliä parmepaa ei oo viel ihan saatavilla kohta puoli pitäisi tulla tämä Suprme Commander mikä on itse Total Annihilationin kehitäjän tekemä ja suunitetelma. voin sanoo jo beta testukseta tosi hyviä asioita,
Noita pelejä on monta. Listan kärjessä vanhat kunnon command & conquerit ja red alertit. Uudemmat generalsit sun muut ei jaksa kiinnostaa, c&c 3:kin taitaa olla pitkälti päivitys generalsista. Mainitsen arvoinen on ehdottomasti myös half-life lisälevyineen ja modeineen. Max Payne 1 & 2 myös aivan mahtavia pelejä, samoin kuin kaikki GTA:t. Edit. apua meinas Tony Hawk Pro Skater unohtua kokonaan. Oi niitä aikoja ku kaverin kanssa tahkottiin demoa pleikkarilla Kakkososakin vielä oli vielä kelpo peli.
Uusia suosikkeja:GTA3 James bond 007 nightFire Vanhat suosikit jotka jo kaikki tuntee : batlefield 2 conter strike source ja rally sport oliko niitä vileä muita? ei varmaa
Baldurs gate, ihmettelen miksei kukaan äänestänyt tätä klassikkoa. Thief, heroes of might and magic, golf aikanaan, shamus =) ikivanha peli en muista tarkkaan, mutta taisi olla nelikasikutosella kyseinen peli. Might and Magic -sarjat. Kyllähän näitä parhaita pelejä löytyy...niitä on vain niin monia.