Ehdottomasti Burn After Reading. En ole ikinä katsonut huonompaa leffaa, jopa yllä mainittu Zombie Strippers pesi tuon 10-0.
Castle freak oli kyllä niin pa*ka että oikeen nauratti koko leffa. Edit: niin ja wolf creek niin sanottu ''kauhu leffa'', alussa ei tapahdu yhtään mitään ja siinä vaiheessa kun tapahtuu niin sitä ei jaksa katsoa enään.
No, makunsa kullakin. Aika vahvoilla on Lorenzo Lamasin tähdittämät rainat, kuten Viper. Vielä vahvemmilla on Albert Puyn teokset, kuten Wreckin Crew. Sitten näistä elokuvista, jotka yrittävät edes olla jotain: Meet the Spartans, Glitter ja Gigli.
Semmoiset tulee nyt mieleen kuin Ferryman ja Pathfinder. Niin ja Meet the spartans oli aivan jotain uskomatonta sontaa. Oli pitkästä aikaa sellainen elokuva mitä edes mun huonolla huumorintajulla pystynyt loppuun asti katsomaan..
Oikein huonoa leffaa minun on vaikea nimetä, voi olla että se on jäänyt minulta katsomatta. Minulla kun on sellainen ärsyttävä tapa lukea etukäteen elokuva-arvosteluja ja yleensä vain sellaisten arvostelijoiden joitten kanssa tiedän kokemuksesta olevani pitkälti samaa mieltä. Luin tämän keskustelun läpi enkä löytänyt noista esimerkkileffoista yhtään leffaa jonka olisin nähnyt, Turhapuroja lukuunottamatta. Mutta nehän kuuluvat yleissivistykseen eikä ne sitäpaitsi voi olla huonoja koska ihmiset joko pitävät niistä tai vihaavat niitä. Huono leffa on yleensä sellainen jota ei millään jaksa katsoa loppuun ja joka ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia, jollei niihin lasketa haukotus.
Surkein leffa? Tässä se on: http://finnish.imdb.com/title/tt0499554/ Ainoa leffa mitä en ole katsonut loppuun koska oli yksinkertaisesti niin täyttä p**kaa!
Kaikki, joissa värit on "korjattu" vihreiksi ja kameraa heilutettu tarkoituksella "autenttisen" vaikutelman aikaansaamiseksi. Valitettavaksi tuohon joukkoon kuuluvat melkein kaikki parin viime vuoden aikana tehdyt elokuvat, tv-sarjat ja viime aikoina myös mainokset. Videokuvausta harrastavien keskuudessa "elokuvamainen" vihreä huojuta on kyllä arvostettua...
1 min. ja 27 sekunnin katselun jälkeen saa jo voimaan pahoin,silkkaa tuubaa. Hyi helvetti. Pledge This! http://www.imdb.com/title/tt0417056/
Joo no oikeastaan täytyy kyllä myöntää, että se vie voiton kaikista...20min alussa soi jotai oopperaa ja zoomaillaan ties mitä taivaankappaleita. Ei etes vuorosanoja tullu juuri oman 30min kattomisen aikana vastaan
Heh.. kaikki eivät ymmärrä. Tuskin edes tiedätte sellaisia elokuvia kuin Ilmestyskirja.Nyt, The Wall, Blade Runner, Hero. Hyvä elokuva ei aina ole isoja tissejä ja isompia aseita ja vielä isompia räjähdyksiä, mutta jaa... kaikkea ei voi odottaa kaikilta
onhan nuo leffat nähty, itse näin avaruus seikkailun eka kerran joskus 80-luvun alussa ja sen jälkeen kattonu kai 2 kertaa, mutta ei vain kertakaikkiaan toimi! On kyllä unohtumaton kokemus kun sen on kattonu, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia