1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mikä olisi paras mp3-soitin väh 8Gb muistii ja iso näyttö?

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi pa94nu 12.04.2008.

1. apeli69

apeli69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mielestäni D-click ratkaisu on loistava, etupaneeli pysyy yhtenäisenä, esteettisesti viehättävän pelkistettynä ja näppäimissä on hyvä tuntuma -toisin kuin ipodin hipellysjutuissa :/

Miten käyttöliittymä voi olla "köyhänmiehen kosketusnäyttö" ?

Pyydän ettet sekaa kaikkea aivan sekaisin. Samassa lauseessa verrastat ipodin hyvää käyttöliittymää iriverin hyvään äänenlaatuun, vähintäänkin kyseenalaista.

Mielestäni iPodin käyttöliittymä ei pese nykypäivänä selvästi montaakaan soitinta. Onhan siellä muutama uusi kikka kuten split-screeni ja coverflown, mutta jos silmäkarkkeja aletaan verrata, niin iRiverissä on täysin flash-pohjainen käyttö, useissa teemoissa animoidut taustat, ja käytettävyys määräytyy, ja on muokattavissa lähes teemakohtaisesti.

E: Ja niinkuin totesitkin jo "ei huonommasta päästä"="parhaasta päästä"

Viimeksi muokattu: 22.04.2008
  2.  
  3. CP3O

CP3O Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Animoidut taustat vain sekoittavat käyttöliittymiä entisestään. Ko. tuotetta en valitettavasti sunne, mutta uskaltaisin sanoa, että iPodin on yksinkertaisempi.
    Silmäkarkkeja on paha vertailla, jokainen näkee ne omalla tavallaan. Eteenkin jos on jonkun tuotteen/tuoteperheen fanboy (mikä toi voisi olla suomeksi?), niin 'vain se lempituote on hyvä, muut huonoja', siis näin pelkistettynä.
    Itse omistan iPod nano 2nd G:n, ja olen varsin tyytyväinen. Käyttöliittymä (joka siis ei sisällä coverflowia eikä Split Screeniä, on mahdollisimman yksinkertainen, ja tyylikkään pelkistetty. Musiikki on 5 klikkauksen ja pienen pyöräytyksen päässä - käyttö onnistuu taskussakin.

Nojoo, aiheeseen, itse sanoisin iPod, mutta ihan mistä tykkää - kannattaa käydä hipelöimässä kuitenkin kumpaakin, jos vaikka kolahtais.

Jaa tämä sivu