1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä olisi hyvä peli?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi dr.dr 30.09.2005.

  1. alanato

    alanato Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ite oon huomannu kohtuu hyviksi peleiksi FEAR ja NBA 2005.
     
  2.  
  3. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,866
    Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Far Cry. Räiskintäpeli joka saanut hyvät arvostelut. Siinon laajat kentät, paljon eri etenemisvaihtoehtoja ja älykästeköäly sekä kulkuneuvoja ja kaikkea kivaa, itse pidin tästä pelistä joten koita ihmeessä. Pitäisi toimia sinun koneella, vaikka herkkuja pitääkin karsia.

    Lisää tietoa löytyy tuolta:
    http://www.google.fi
    http://www.farcry.ubi.com/

     
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Nyt loppuu se OFFTOPIC keskustelu niistä koneista ja allekirjoituksista. Pysytään alkuperäisessä aiheessa niin ei mene ketju ihan piloille.

    Eli jatketaan aiheella mikä olisi hyvä peli...

    ps. muokkaan otsikkoa hieman paremmaksi..
     
  5. jorkkeli

    jorkkeli Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2004
    Viestejä:
    604
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo palataanpa aiheeseen(ja toivottavasti myös muut =D)
    Flatout, jos tykkää jokkis/romurallista..
     
  6. SithLord

    SithLord Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2005
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se paras peli tällä hetkellä on NHL 2006, kun on toi lätkä kausikin alkanu sopivasti.

     
    Viimeksi muokattu: 05.10.2005
  7. Pesmerga

    Pesmerga Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tykkää jalkapallosta niin Fifa 2006 on hyvä.
     
  8. kumipuu

    kumipuu Guest

    en ole koskaan oikeen pelannut futis pelejä! mut turha kenenkään on väittää että ne olis huonoja. kun joku 2006 versio tulee sitä oottaa varmaan yhtä moni kielipitkällään kun jotain esim. battlefieldiä! itte oon räiskintäpelien syvä ystävä mikään ei oo hauskempaa kun niitata kaveri kiikarikiväärillä! paras peli? moni on kyllä sitä mieltä että se on syvältä! se peli on mafia siinä voit ajella autolla ja ampua,nyysiä autoja ajaa karkuun jeparit kannoilla! peli nyt kuitenkin kuuluu pelaajien top 100 listaan! ja se lista löytyy kun kirjoittaa googleen peliarvostelut. paras peli se ei toisaalta voi olla koska kukaan ihminen kun ei vaan voi määritellä mikä on paras!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.10.2005
  9. dr.dr

    dr.dr Regular member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    545
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitokset asiallisista vastauksista!

    Tulin siihen tulokseen noiden perusteella, että hommaan "ensialkuun" nämä:
    GTR
    GTA Vice City
    GTA San Andreas
    Far Cry
    Guild Wars
    Onneksi ei kaikkia tarvitse ostaa, vaan kavereiltakin noita löytyy ;)
    Se Warcraft kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta täytyy yrittää pitää sitä sosiaalielämääkin yllä ;) Eikä välttämättä kärsivällisyys riittäisi niin pitkään pelirupeamaan...

    Kaipa tästä ketjusta joku muukin yhtä vähän pelaillut sai jotain irti.
     
  10. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sori myöhäinen vastaus.... Eli voisin tähän listaan vielä omatkin suosikkini lisätä. Tällä hetkellä olen vahvasti koukussa NHL 2006:seen. Sotapeleistä tällä hetkellä on kesken Medal Of Honour - Pacific Assault, ja ihan kelpo peliltä tuokin vaikuttaa. Flatout ja GTR noista autopeleistä on kyllä aivan ehdottomat ykköset. GTR etenkin vaikuttaa peliltä minkä kanssa tuota aikaa saisi kulumaan pikkaisen reippaamminkin.... Ja korostan että nämä ovat todellakin vain minun omia henkilökohtaisia näkemyksiäni. Kannattaa tosiaan noita arvosteluja seurata ja niistäkin hakea vähän erilaisia näkökantoja.
     
  11. kumipuu

    kumipuu Guest

    kahden edellisen kanssa oon jokseenkin samoilla linjoilla! mä oon kans pelaamassa medal of honor pacific assaultia (directors edition) mitähän eroja tolla pelillä on ilman directors editionia? jotakin täytettä ilmeisesti! en ole jaksanut perehtyä! mutt sellainen propleema mä kun en koskaan pelaa ilman huijauskoodeja niin tiedän jokseenkin miten ne syötetään mutta se viimeinen silaus puuttuu eli en saa niit toimimaan! pikakuvakkeesta klikakataan ominaisuudet sen tiedän ja sit syötän sinne tekstiä, mutt ootas vaan se ei toimikkaan!miks huijauskoodit? pistän pelin hardimmalle tasolle niin pysyy ainakin 5 sekunttii hengissä! ja toisaalta huijauskoodit on aina olleet osa pelejä jotkut käyttää ja taas jotkut ei. jos joku pelaa/on pelannu mitä tarkalleen kirjoitetaan moh peliin?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.10.2005
  12. Matrizil

    Matrizil Member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos haluaa hyvää ja ilmaista nettiräiskintää..kokeile ihmeessä enemy territorya ,ei ehkä ytimeltään(Quake3) enää mitään uusinta uutta ,eikä graafikatkaan ole hienointa mitä löytyy,mutta eihän grafiikat peliä tee(vaikka niin se tuntuu nykyään olevan),ja on ilmainen ja toimii koneellasi kuin unelma! Ja EThen myös loistava modi True Combat Elite ,joka on tiimipohjainen melko realistinen nettiräiskintä kanssa, muistuttaa ehkä hieman Counter-strikea mutta kumminki erilainen. Jos innostuit lataa vaikka peli-planeetasta(http://www.peliplaneetta.net/)
    ja TCE täältä:http://www.truecombat.com/intro.php?x=d
    Ei millään pahalla ,mutta kumipuulta taitaa karkailla mopo käsistä aika helposti, tosin Mafiasta olen samoilla linjoilla hänen kanssaan..loistava peli, ehkäpä paras tunnelma mitä olen mistään pelistä saanut irti,tosin se ajanjakso iskee muutenkin, muistuttaa GTA vice cityä ja san andreasta. Vaikka onkin reilut kaksi vuotta vanha niin on silti nätimpi kuin vaikka san andreas joka julkaistiin tänä vuonna,johtuu tosin siitä että on PS2 porttaus. Ja vielä; Day of Defeat: source. Melko hyvä remake vanhasta dodista source ytimelle ja on se vain niin pirun hauska ,vaikka pelin jakelu onkin tehty tyhmästi(anti-steam) ja HL2 retailin omistajia ketuttaa :eek:. Dod:s maksaa siinä 20€ pintaan ,ja pian on tulossa suomeenkin kauppoihin tuo Multiplayer pack joka sisältää Counter-Strike sourcen ja dod sourcen. Hinta kai jotain 30€. Anteeksi pitkästä vastauksesta.
     
  13. kumipuu

    kumipuu Guest

    enemy terrority eiks se tuu ilmaseks yhdessä return to castle wolwestein pelin kaa? jaahas tarkistin just the extended edition versiossani se onkin! mutt mun täytyy myöntää ett mulla on lyhyt pinna pelien suhteen kokeilin nettiräiskintää mutt kun tuli proplematiikkaa unohdin koko homman! seuraava ei ole leuhkimista!!! mull on vaan niin sairaan paljon pelejä etten tiedä mitä haluan pelata! mä ostan vaan pelin koklaan ett se toimii ja heitän hyllyyn!aikas tyhmää myönnän.mutt toivon ett joku päivä alkaisin pelata niitä.mikä mopo mull nyt on karannu käsistä? en pahastu jos kerrot ehkä voisin jopa viisastua siitä? return to castlen oon pelannu onks tää enemy terrority sen tyyppinen? huonompi/parempi? vai muuten vaan silt välilt?
     
  14. Matrizil

    Matrizil Member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis juu....enemy territory oli aluksi moninpeli lisäosa Returnto castle wolfensteiniin.. mutta sittemmin tuli melkein heti ilmiaseksi. Eli siis Enemy territory on oikeestaan RTCWn moninpeli, joitain asioita muutettu ja lisätty..täysin ilmanen siis :p . No joo..anteeksi ei o tarkotus mitenkä kettuilla tai mitään, mut siis noi sun edelliset kirjotukset vaa oli jotenki tosi outoja/sekavia, ku rupesit rähisee ku tää yks kaveri korjas pelin lyhenteen ja että sillä on sigissä kokoonpano..ja jotai haukuit sen prosessoria tai jotain.no mutta oli miten oli, eipä munka vastaukset aina viisaita ole :p
     
  15. kumipuu

    kumipuu Guest

    meill oli jorkkelinkaa proplematiikkaa mut me ollaan sovittu asiat! ja jorkkeli myönsi itse että siltäkin karkas mopo käsistä mutt ne on menneitä ja mull ei oo mitään jorkkelii vastaan!
     
  16. Matrizil

    Matrizil Member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    okei , se on pirun hyvä juttu :D
    ei se elämä riitelemällä parane ;)
     
  17. heavykani

    heavykani Member

    Liittynyt:
    16.07.2005
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä se battlefield 2 rulettaa kympillä! ite pelailen paljonki ja kun siihe nettipelii pääsee oikee kunnol tunnelmaa, ni sitä ei vaa yksinkertasesti voi lopettaa! uusia kenttiä tulee jatkuvasti modaajilta ja niitä pistetään servuihin, ja netti peli toimii! ja parasta on omien statistiikkojen parantelu ja ylennyksien saaminen.
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2005
  18. kumipuu

    kumipuu Guest

    mut kun nyt pelaat tota battlefield 2 peliä from sweden, niin sano mulle kauan sillä on elinikää netissä. olen tätä kysyny mutten ole saanu oikeen vastausta. tuumasin vaan että olet varmaan pelannut ykköstäkin? niin mitä sanoisit kauan...
     
  19. Säkäri

    Säkäri Guest

    Itse pidin Fallout peleistä. Strategiaa ja mielenkiintoa oleva roolipeli joka ei tunnu roolipeliltä.
    Sitten Command & conquer sarja on mahtava sotastrategiapelisarja. Mafia on mainio räiskintä / toimintpeli. Chrome myös räiskintää tulevaisuudessa ja ihan kiva ja SELKEÄ. Nämä on siis omat lempparit joihin kuuluu tietenkin Max Payne 1 ja 2. Googlella löydät lisää tietoa mun mielipiteistä.
     
  20. MAKE-UP

    MAKE-UP Guest

    Paras peli mitä olen pelannut on OUTLAWS
     
  21. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ulkopuolisena, mutta BF:ää, Vietnamia ja 2:sta pelanneena sanoisin että elinikää riittää. Edelleenkin löytyy servereitä BF1:een ja niinkuin monen muunkin FPS:n kanssa niin on enää itsestä kiinni kuinka paljon jaksaa tahkota peliä. BF2:ssa on vielä lisäintressinä oman hahmonsa kehittäminen arvoasteikolla.

    Itse pelailin aktiivisesti BF:ää n. vuoden, sitä ennen CS:ää 2.5 vuotta. Rahoille siis saa reilusti vastinetta. [​IMG]
     

Jaa tämä sivu