1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä leffa? En ite muista nimee

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi Kaltsukka 24.10.2011.

  1. Kaltsukka

    Kaltsukka Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2010
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli katoin jokus leffan jossa oli mies, joka kärsi eräänlaisesta skitsofreniasta.
    Hänellä oli monta erilaista identiteetti onglemaa joita ei itse huomannut. Hän esitti uhria, itse murhaajaa ja naispuolista henkiliäkin. Yhdessä kohtauksessa hän lähtee autolla, itse ajaa ja nainen on vieressä, todellisuudessa hän ensiksi istuu naisena ja sitte vaihtaa kuskin puolelle esittämään omaa itseään. Elokuvan lopussa ollaan jonkin sortin kellarissa jossa hän murhaajana uhkailee aseella sitä naista, ja uhria, todellisuudessa hänellä on itsellään ase ohimolla mutta ei itse sitä näe sillätavalla vaan että murhaajan osoittaa häntä aseella...Pävitän aihetta kun muistan elokuvasta jotain.
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Kaltsukka

    Kaltsukka Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2010
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kyllä vaikuttaisi olevan. Tää uhri oli soittanu jollekkin tuttava etsivälleen joka sitten huomasi ollessaan kerrostalon talossa kun tämä mies esitti sitä naista. Tää sanoki sille miehelle että "En ole nähnyt ketään naista" ja ja...Siellä kellari kohtauksessa elokuvan lopussa, siellä oli sen tyypin lisäksi...en ole aivan varma mutta olisiko ollut tän skitson äiti. toivottavasti tosta on jotai apua
     
  5. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Perkeles kun ei muista nimeä, olen kyllä luultavasti nähnyt tuon leffan.

    Fight clubissa on ainakin tuollaista sekoilua, missä monta henkilöä onkin loppujen lopuksi yksi ja sama henkilö...
     
  7. Kaltsukka

    Kaltsukka Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2010
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu