Mulla on seuraava kannettava, ikää noin kaksi vuotta: https://support.hp.com/fi-fi/produc...pc/12499192/model/14095938/document/c05326723 Koneen läppä alkoi edellisen huollon jälkeen rahisemaan. Pitkän käytön jälkeen se on nyt myös tuon näköinen. Kysymys kuuluu, mitä tästä koneesta voi myytäessä pyytää? Spekseiltään kone ilmeisesti on melko kova edelleen, mutta läpässä ja sen avauksessa ongelmaa. Muuten toimii täysin. En tiedä onko kone huollossa koottu huonosti kasaan. Antakaa mielipiteitä, mitä pyytäisitte tästä koneesta. kiitos.
Hintaa en tuolle arvaile, mutta jos se huollon jäljiltä tuli tuollaiseksi, niin mene huoltoliikkeeseen kyselemään, mikä meni pieleen. Vai oletko itse jotenkin murjonut sitä. Vaikuttako tuo vaurio jotenkin näyttöön, on häiriöitä siinä?
Kuten kerroin, huollon jälkeen läppä alkoi rahisemaan, ja pidemmän käytön jälkeen tuo takana oleva lista ja läppä ovat vääntyneen näköiset. Hp ottaa asiasta vastuuta, mutta ei korjauta laitetta. Vaurio ei vaikuta käyttöön millään tavalla.
Jos väärin tehty huoltokorjaus tuon on aiheuttanut, niin vastuu on huoltofirmalla. Paljonko tehdystä korjauksesta on aikaa?
Hp ottaa asiasta vastuun. Se ei ole tässä ongelma. Saan laitteesta hyvityksen sitä kautta. Mutta tämä ilmeisesti jää itselle joka tapauksessa, niin siksi tätä hintaa koitan arpoa.