1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä Emolevy Buildiin?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tondeboi 03.05.2018.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. tondeboi

    tondeboi Member

    Liittynyt:
    25.11.2017
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Hei,

    Osaatteko kertoa minulle kumpi emolevy minun kannattaisi valita? Buildiini tulee yksi tai mahdollisesti tulevaisuudessa kaksi kappaletta m.2 ssd kiintolevyä. Ilmajäähy = SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2?? Intel coffee lake i7-8700K 3.7 GHz prosessori, ( 7 kpl rgb faneja ). 1080ti asus strix oc näytönohjain ja Creative sound blasterX AE-5 sisäinen äänikortti. Corsair 2x 8GB RGB DDR4 3200MHz, CL16, 1.35V muistia.

    Olen harkinnut buildiini emolevyksi kyseisiä tuotteita:

    Asus MAXIMUS X HERO, ATX -emolevy

    Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, ATX -emolevy

    Osaatteko kertoa emolevyjen eroavaisuudet toisistaan?


    Kiittäen ja ystävällisin terveisin Toni
     
  2.  
  3. lyyri

    lyyri Senior member

    Liittynyt:
    19.04.2017
    Viestejä:
    2,356
    Kiitokset:
    731
    Pisteet:
    123
    Strix ylemmän keskitason lankku hyvillä kellotusominaisuuksilla.

    Hero sitten jo korkeamman tason lankku kovaan ylikellotukseen niin prossun, kuin muistien osalta. Parempi custom vesijäähdytettyyn kokoonpanoon.

    Tuossa heron tasoinen lankku, paremmalla muistituella ja selvästi halvemmalla: https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/134246/z370-taichi/asrock-z370-taichi-atx-emolevy

    Toki tuolla fortiksella ei ilman korkkausta saada edes strixin kellotuspotentiaalia käyttöön.
     
    tondeboi kiitti tästä.
  4. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    tondeboi kiitti tästä.
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu